Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:22:14 GMT

توقف کهکشانی ها برابر لوانته

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۸۶۷۸

توقف کهکشانی ها برابر لوانته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در ادامه بازی های هفته دوم لالیگا تیم رئال مادرید در زمین لوانته به میدان رفت و دو تیم در یک بازی جذاب و پر گل به تساوی رضایت دادند.

در این بازی ابتدا در دقیقه 5 گرت بیل رئال را پیش انداخت اما لوانته در دقایق 46 و 57 به ترتیب توسط راجر مارتی و خوسه کامپانیا دروازه‌ شاگردان آنچلوتی را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس جونیور در دقیقه 73 دوباره کار را به تساوی کشاند اما لوانته که دست بردار نبود، با زدن یک گل دیگر در دقیقه 79 توسط روبر پیر به کسب پیروزی نزدیک شد.

این پایان کار نبود چرا که وینیسیوس برای دومین بار ناجی کهکشانی‌ها شد و در دقیقه 85 دومین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا بازی با تساوی خاتمه پیدا کند. در این بازی آیتور فرناندس بازیکن لوانته در دقیقه 87 از میدان اخراج شد.

رئال با این تساوی به مانند بارسا 4 امتیازی شد.

انتهای پیام

همچنین در دیگر بازی این هفته از رقابت‌های لالیگا یکشنبه شب اتلتیکو مادرید با گل آنخل کورئا در دقیقه 39 توانست الچه را برده و 6 امتیازی شود.

هومن جعفری کد خبر: 1107923 برچسب‌ها رئال مادرید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟