Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@13:26:11 GMT

نصب ۱۴۹ شیر آتش‌نشانی در محله‌های منطقه ۹

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۰۳۲

نصب ۱۴۹ شیر آتش‌نشانی در محله‌های منطقه ۹

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: «تاکنون آتش‌نشان‌ها در محله‌هایی مانند «امامزاده عبدالله» (ع)، «دستغیب» و «هاشمی» با توجه به وجود بافت بسیار فرسوده، کوچه‌های دومتری و فاصله زیاد با شیرهای هیدرانت در زمان آتش‌سوزی با مشکلات جدی مواجه می‌شدند و همین موضوع فرایند امدادرسانی را مختل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی در محدوده‌های حساس و متراکم تجاری و صنعتی، بازار و مناطق مسکونی با تراکم زیاد، فاصله شیرهای آتش‌نشانی باید به‌گونه‌ای باشد که در هر نقطه بتوان حداکثر از فاصله ۷۵ متری (با کمک شیلنگ) آب مورد نیاز را برای آتش‌نشانی از شبکه توزیع آب تأمین کرد. اما در منطقه ۹ چنین امکاناتی وجود نداشت و آتش‌نشان‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شدند. به همین دلیل تأمین و نصب شیرهای هیدرانت در منطقه آغاز شد.»
«مصطفی دینی» افزود: «نصب شیرهای هیدرانت با هدف ارتقای ضریب ایمنی در محدوده غربی پایتخت و تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان و تأمین آب مورد نیاز در عملیات اطفای حریق، از سال گذشته به شکل ویژه آغاز و در نهایت ۵۹ شیر در ناحیه یک و ۸۴ شیر در ناحیه ۲ نصب شد.»
او با اشاره به اینکه نصب شیرها امسال ۱۰‌درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: «تا پایان سال، ۴۰ شیر در منطقه نصب خواهد شد.»

کد خبر 621879 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۹ شهردار محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۹ شهردار محیط زیست ایران منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب‌های وسیع در شاهوار، تأمین کننده آب و زیستگاه وحوش تاکنون مسئولان کشوری فراوانی را به شهرستان شاهرود کشانده است امروز شاهوار میزبان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

گله‌های کل و بز در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. انفجارهای معدنی سبب شده بود تا مدت‌ها این کل و بزها از منطقه فراری باشند حالا بعد از تعطیلی موقت معدن آرامش به منطقه تاحدودی بازگشته است اما دغدغه و نگرانی بزرگ مردم این است که این معدن هرگز به صورت کامل بسته نشده است مطالبه مردم تعطیلی کامل معدن مخرب شاهوار است زیرا این منطقه مهمترین تأمین کننده آب و حیات در شهرستان شاهرود است.

کد خبر 6094977

دیگر خبرها

  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان