Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:43:38 GMT

فرمانده انتظامی گراش منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۱۲۹

فرمانده انتظامی گراش منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب در آئینی با حضور سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس و تنی چند از مسئولان استانی، شهرستانی و خیرین امنیت ساز فرمانده جدید انتظامی شهرستان گراش منصوب شد.

در این آئین فرماندار گراش طی سخنانی امنیت پایدار این شهرستان را نتیجه اقدامات پیشگیرانه و حاصل فعالیت و عملکرد مؤثر اعضای شورای تأمین و تعامل با مردم دانست و اظهار داشت: تعامل، همدلی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول و مشارکت مردمی مهمترین اصل در تأمین امنیت پایدار شهرستان گراش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید غلام پور با بیان اینکه گراش یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان فارس است، تصریح کرد: این شهرستان در ردیف مناطق امن استان قرار دارد و هم اکنون به لحاظ ضریب امنیتی یکی از شهرستان امن کشور به حساب می‌آید.

رئیس شورای تأمین شهرستان گراش با اشاره به مشارکت مردم و خیرین این شهرستان در تمامی عرصه‌ها گفت: حضور خیرین در عرصه‌های مختلف منجر به توسعه و پیشرفت شهرستان می‌شود.

فرماندار گراش بر نقش تأثیر گذار خیرین در کنار دولت به عنوان بازوان توسعه تاکید و بیان کرد: خیرین گراشی همواره نقش تأثیر گذاری در توسعه شهرستان داشته اند و همین ویژگی باعث شده است تا این شهرستان، از شهرستان‌های مهم استان فارس در بحث مشارکت پذیری خیرین در فعالیت‌های توسعه محور و عام المنفعه محسوب شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی در تأمین امنیت در این شهرستان راهکار موفقیت در این مجموعه انتظامی و امنیتی را داشتن سعه صدر و مردمی بودن عنوان و اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و کمبود نیروی انسانی در این شهرستان نیروی انتظامی گراش هیچگاه از همراهی و حضور به موقع دریغ نکرده و همیشه در همه زمینه‌ها حضوری فعالانه داشته است.

غلامپور در ادامه خواستار توسعه زیرساخت‌های امنیت ساز در این شهرستان شد و گفت: تأمین تجهیزات و امکانات اداری، رفع مشکل کمبود نیرو و تکمیل ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی از مهمترین خواسته مردم گراش است.

در این آئین از خدمات ۳۶ ماهه سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر تقدیر و سرهنگ کرامت کریمی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی گراش معرفی شد.

کریمی متولد شهرستان خفر و پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی اقلید و به مدت ۵ سال فرماندهی انتظامی شهرستان خنج را عهده دار بوده است.

کد خبر 5287157

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب نیروی انتظامی فارس محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا نماز ظهر عاشورا کرمانشاه بوشهر گرگان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام