Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:46:48 GMT

قریشی: اینجا پنجاه و دو سال سابقه لیگ برتری داریم!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۱۳۱

قریشی: اینجا پنجاه و دو سال سابقه لیگ برتری داریم!

مدافع ذوب آهن می‌گوید باعث افتخارش است از او به عنوان جایگزین محمد نژادمهدی که با هم، هم استانی نیز هستند یاد کنند.

به گزارش ورزش سه، محمد قریشی مدافع ذوب آهن روز گذشته قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد وی در مورد فصلی که همراه با سبزپوشان اصفهان پشت سرگذاشت به خبرنگار ما گفت: هیچ تیمی نمی خواهد که روزی به این حال بیفتند و زمانی که یک تیم دارد بسته میشود به این فکر می‌کنند که تیم در مسیر موفقیت باشد تا بتواند حداقل سهمیه بگیرد و برای قهرمانی بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا با آقا رحمان کار کردیم  و بعدش هم آقای حسینی آمد و از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه تلاش می‌کردند اما  سالی بود که هر کاری می‌کردیم به در بسته می خوردیم از داوری که بر علیه ما بود گرفته تا مسائل دیگر باعث شد فصل سختی رقم بخورد اما خدا را هزار مرتبه شکر ذوب آهن  که ۵۲ سال در لیگ برتر سابقه دارد باز هم توانست خودش را حفظ کند و انشاالله بتوانیم با تلاش و تمرکز بیشتر ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم.


این بازیکن که با بدشانسی و مصدومیت در لیگ بیستم بسیاری از  بازی ها را از دست داد در این خصوص عنوان کرد: ۵ بازی انجام دادم و بعد از آن مصدومیت پیش آمد. قرار بود مصدومیتم  ۴۰ روزه تمام شود ولی یک سری اتفاق افتاد که به پنج ماه منتهی شد و زمانی که من رسیدم تقریبا هفته بیستم بود و اولین بازی بعد از مصدومیت را مقابل استقلال انجام دادم که دو بر صفر بردیم. کلا فصل سختی بود هم برای تیم و هم برای من ولی خدا را شکر که ختم به خیر شد من هم الان سلامتی ام را به طور کامل به دست آوردم و انشالله امسال بتوانم به تیم کمک کنم.

 


مدافع ذوب آهن زمانی که صنعت نفت آبادان به این تیم آمد از او به عنوان جایگزین محمد نژادمهدی یاد شد وی در این باره توضیح داد: محمد یکی از بهترین دفاع های ایران است و بعد از چند سالی که در ذوب آهن بود عالی کار کرد پیشنهادات خیلی خوبی داشت که در نهایت تصمیم گرفت به سپاهان برود و آنجا هم عالی کار کرد و برای من افتخار است که بگویند به عنوان جانشین او به ذوب‌آهن آمده ام. او هم استانی و هم محلی خودم است اما همانطور که گفتم شرایطی که برای من پیش آمد اجازه نداد بازی کنم هم به خودم و هم به تیم آسیب وارد می شد و مطمئناً باشگاه روی من حساب کرده بود ولی من متاسفانه نتوانستم آنطور که باید و شاید به خاطر مصدومیت در خدمت تیم باشم ولی خدا را شکر سلامتی ام را به دست آوردم و تمام تلاشم را می کنم در فصل جدید به تیم کمک کنم.


وی در مورد رفتن مجتبی حسینی و آمدن مهدی تارتار به عنوان کرد: در ابتدا به آقای رحمان رضایی و مجتبی حسینی خسته نباشید می گویم. آنها تمام تلاش شان را برای موفقیت این تیم کردند ولی حالا آقای تارتار آمده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم انشاالله که بتوانیم فصل خوبی را زیر نظر ایشان بگذرانیم.


 قریشی که یک فصل دیگر قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کرد افزود: قرارداد من با تیمم یک ساله بود. آقای تارتار در لیستی که به باشگاه داد اسم من هم به عنوان مدافع بود و باشگاه با من تماس گرفت و با هم مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. انشاالله یک فصل دیگر در خدمت تیم ذوب‌آهن هستیم.

سیدمحمد قریشی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیدمحمد قریشی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که در فصل جاری یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شده و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده است.

شاگردان سعید اخباری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان طبق قوانین باید سومین بازی خود را میزبان باشد و با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که آلومینیوم اراک حریف بعدی این تیم در جام حذفی است.

بر این اساس شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به نیمه نهایی باید در شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند و جالب اینکه اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که بعد از 8 سال در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری به استان یزد رفت و در مرکز این استان بازی کرد، به سال 85 برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر رفت.

از آن زمان تاکنون هیچ تیم لیگ برتری دیگری به شهر یزد نرفته و آلومینیوم اراک این طلسم 8 ساله را می‌شکند و باید دید آیا چادرملو بازهم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و شانس دوباره میزبانی از یک تیم لیگ برتری دیگر را در یزد داشته باشد یا خیر.

دیگر خبرها

  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد