Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی طلایی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا رعایت موارد بهداشتی را حق الناس خواند و  افزود:در شرایط کنونی بهترین امربه معروف و نهی از منکر، رعایت شیوه نامه‌های مربوطه، فاصله گذاری اجتماعی و از همه مهمتر زدن ماسک است.

 به گفته وی شاید خیلی از افراد نتوانستند نذر خود را در دهه اول محرم ادا کنند که به نظر می رسد بهترین نذر در این شرایط بحرانی، نذر توزیع اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه و مواسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، دهستان‌های سبزدشت و کوشک این شهرستان را نیز منطقه پرخطر اعلام و تصریح کرد: با توجه به جمعیت سالمندان منطقه، ورود و ترددها خورروهای غیر بومی  به دهستان های یاد شده و مرکز شهرستان بافق ممنوع است.

 وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان آگاه باشند به هیچ عنوان قصد بگیر و ببند نداریم، اما به خاطر سلامتی شهروندان، اجرای مصوبات ستاد کرونا الزامی است و در صورت تخلف از این مصوبات باید پاسخگو باشیم بنابراین محدودیت های کرونایی طبق دستورالعمل ها، اعمال و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار اظهار کرد: به همین منظور همکاری مردم و همه‌ دستگاه‌ها و نهادها ضروری است و تاکنون  اغلب مردم تابع شیوه نامه‌های بهداشتی بوده‌اند، اما برخی هم رعایت نمی‌کنند.

فرماندار بافق بیان کرد: بازرسی‌ها و نظارت بر اصناف، بازاریان و اماکن گردشگری هم از ابتدای شروع موج پنجم این ویروس تشدید شده و نظارت بیشتر بر فعالیت کارگری در کارخانه ها و معادن مختلف این شهرستان صورت می‌گیرد.

طلائی مقدم به تزریق واکسن هم اشاره کرد و افزود: فضای مناسبی با کادر مجرب در نظر گرفته شده و افراد واجد شرایط طبق برنامه ، صبح و عصر در محل تعیین شده واکسینه می شوند.

در شبانه روز گذشته ۲۳ مشکوک به کرونا در بافق بستری شدند که حال سه نفر وخیم گزارش شده است، از ابتدای شروع کرونا تاکنون ۸۳ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بافق فوت کرده اند.

شهرستان بافق یک بیمارستان، سه مرکز سلامت شهری، سه مرکز روستایی و ۱۲خانه بهداشت فعال دارد. بیمارستان ۹۶ تختخوابی در حال ساخت با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی هم طبق وعده مسوولان مربوطه تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

شهرستان دارای یک بخش مرکزی، سه دهستان مبارکه، کوشک و سبزدشت، ۳۲ شورای اسلامی، ۲۲ دهیاری مصوب و ۱۰۰ پارچه روستا و آبادی است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله د۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک بافق محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک بافق ویروس کرونا ماسک بافق محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان