Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غفار محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز امیداوری کرد با انتخاب آقای "عبدالملکی" بخش تعاون اقتصاد کشور از حالت رکود خارج شود و جان دوباره بگیرد و احیا شود.

او با بیان اینکه تنها هفت درصد اقتصاد کشور به صورت تعاونی اداره می شود که نسبت به دیگر حوزه های اقتصادی بسیار کم است، اظهار امیدواری کرد در دولت جدید و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از اولویت ها رفع بلاتکلیفی بخش تعاون به خصوص تعاونی مرزنشینان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در ادامه با بیان اینکه عملکرد افراد را باید در عمل دید، گفت: امیدوارم تیم اقتصادی جدید با هماهنگی و هم افزایی با هم بتوانند فکری به حال وضعیت اقتصادی کشور به ویژه ارزش پول ملی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

عبدالملکی که تاکنون معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده متولد چهارم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ است و مدرک دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان گرفته و عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) را در کارنامه خود دارد.

از جمله سوابق وی می توان به عضویت هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و سمت مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال ۸۵ تا ۸۸ اشاره کرد.

همچنین سابقه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المللی بانک جهانی- فرانسه در سال ۲۰۱۰ و دبیر سمینار بین‌المللی بازنگری در «گزارش توسعه جهانی ۲۰۰۹» در کارنامه حجت عبدالملکی به ثبت رسیده است.

وی از سال ۹۴ که به عنوان دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

دبیر اندیشکده آمایش بنیادین مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاون رییس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام، عضو شورای فقهی صنعت بیمه (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، مدیر بنیاد دانشنامه اقتصاد اسلامی و مجری ویرایش اول دانشنامه، دبیر علمی همایش بین المللی وقف و تمدن اسلامی، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، نظریه پرداز ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی، صاحب نظر و چهره بین المللی در حوزه اقتصاد اسلامی و اقتصاد منطقه‌ای، تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی در رسانه های داخلی (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روزنامه ها و سایت های تخصصی، خبری و تحلیلی) و رسانه های خارجی (روزنامه ها، سایت های خبری- تحلیلی و ...) از دیگر سوابق حجت عبدالملکی است.

برچسب‌ها رای اعتماد توسعه اقتصادی کرمانشاه دولت سیزدهم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رای اعتماد توسعه اقتصادی کرمانشاه رای اعتماد توسعه اقتصادی کرمانشاه دولت سیزدهم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«با توجه به آئین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو‌های داخلی مشمول انجام می‌شود.

مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود. مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکو‌های داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد