Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، بخشداران و جمعی از رؤسای ادارات ذیربط در محل سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: امسال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای افزون بر ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به فصول کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید

۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به فصل صنعت و معدن اختصاص یافت

او افزود: در شرایط فعلی باید تغییر رویکرد نوین به توسعه مجتمع‌های کشاورزی و دامداری شهرستان در جهت رونق تولید، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال در اولویت قرار گیرد.

ملکی اضافه کرد: در این راستا در سطح شهرستان تعداد ۷ مجتمع (دامداری و گلخانه ای) به مساحت ۲۸۱ هکتار و با اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر طی یکسال گذشته در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

او خواستار مساعدت شرکت آب منطقه‌ای جهت تخصیص آب مورد نیاز برای اجرایی شدن طرح‌های مذکور در اسرع وقت شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات تملک دارایی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند