Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی کار گفت: نمایندگان معترض به موضوعات این وزارتخانه اشاره نکردند و به انتظاراتی که از عبدالملکی دارند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او نباید به مشکلات دولت قبل پاسخ دهد، از رئیس جمهور به دلیل اینکه کابینه عنصر تجربه و جوانی را دارد تشکر می‌کنم.

علیزاده افزود: تک تک آن‌ها از روحیه جهادی فسادستیزی تخصص و تعهد برخوردار هستند. البته شاید به اعضای کابینه نقد هم وارد باشد، ولی این وزیر پیشنهادی از وزن لازم برای اداره این وزارتخانه برخودار است.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: این وزارتخانه از جمله پیچیده‌ترین وزارتخانه‌های دولت بوده و دارای چالش‌های بسیار بزرگی است و برای حل این چالش‌ها نیاز به برنامه است و او این برنامه را دارند. این وزارتخانه ترکیب ۳ وزارتخانه است و اختیارات و وظایف زیادی دارد، اگر این وزارتخانه به خوبی اداره شود در رونق اشتغال و معیشت می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

 نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس خاطر نشان کرد: این وزارتخانه سکان‌دار هلدینگ‌های بازنشستگی است و فرصت‌های و تهدید‌های زیادی دارد و باید فردی برنامه محور، سخت کوش متعهد و دست پاک اداره این وزارتخانه را بر عهده بگیرد. عبدالملکی نگاه مثبتی به ظرفیت‌های اقتصادی به ویژه اشتغال دارد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: وی به واسطه تحول گرا بودن موجب تحول در مجموعه‌های مشغول به کار خود شده، نامناسب بودن فضای کسب و کار، تداوم افزایش نرخ بیکاری جوانان، عدم تناسب نرخ مزد و تورم، معوقات حقوق کارگران، عدم هم گرایی سه بخش دولت کارگری و کارفرمایی در سیاست گذاری غیر فعال بودن بیش از ۳ درصد تعاونی ها، اتکای بهزیستی به سرمایه دولتی بی عدالتی درمانی در بیمه شدگان صندق‌های مختلف نارضایتی در صندوق‌های بازنشستگی، افزایش بدهی دولت به صندوق‌ها و. از جمله مشکلات ما است.

 نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی کار راهکار‌های علمی و عملی برای آن‌ها ارائه کرده شامل بهبود فضای کسب و کار، توسعه کار آفرینی، توسعه ظرفیت‌های اشتغال در فضای مجازی، حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، بازنگری قانون تعاون، تخصص گرایی و شایسته سالاری در انتصاب ها، شفافیت کامل و گزارش دادی عملکرد صندوق‌ها است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از توقعات در خصوص انتصابات است.  بر فعالیت اقتصادی هلدینگ‌ها نظارت شود. به استان‌ها و مناطق کم تر توسعه یافته پیرامون و مرزی توجه شود و به برنامه‌ها عمل شود و گزارش فصلی داده شود. از سایرین تقاضا می‌کنم به وزیر جوان اعتماد شود، زیرا حضور وی منشا تحول و خیر و برکت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی