Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاراته ایران در بازی‌های المپیک با سه نماینده موفق به کسب یک مدال طلای با ارزش شد. طلایی که سهم بخش مردان و سجاد گنج زاده بود و دو نماینده بانوان ایران علی رغم ارائه مبارزات در خود توجه توفیقی در کسب مدال نداشتند.

قرار است در این جلسه سید شهرام هروی و سمانه خوش قدم سرمربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان با حضور در این جلسه گزارشی از عملکرد تیم‌های تحت رهبری خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط تیم بانوان ایران مورد هجمه رسانه‌ای از سوی برخی امتحان پس داده‌هایی قرار گرفته که داعیه حضور در رأس کادر فنی بانوان را در سر دارند. متأسفانه مبارزات خوب نمایندگان ایران در این بخش نادیده گرفته شد و تنها به چند کارت کشیدن بی موقع اشاره می‌کنند، اینکه کاراته بانوانی که شانس اندکی برای کسب سهمیه داشت، بعد از تغییر به موقع کادر فنی و پایان جنجال‌های درون اردویی که از دید همین منتقدان نادیده گرفته شد، با آرامش کار خود را ادامه داد و موفق به کسب دو سهمیه حضور در بازی‌های توکیو شد و سهمیه سوم نیز با قوانین پیچیده و البته نفوذ قزاق‌ها در فدراسیون جهانی از ایران گرفته شد، اهمیت چندانی ندارد.

بحث اصلی این است که در خصوص تغییر کادر فنی این کمیته فنی است که می‌بایست بدون ورود به حواشی و تاثیرپذیری از فضای مجازی شرایط را بررسی و تصمیم گیری کند. مسابقات جهانی نزدیک است و تغییر کادر فنی به تیم ملی لطمه خواهد زد نیز نکته‌ای است که نباید نادیده گرفته شد. ولی در نهایت این کمیته فنی است که در خصوص تثبیت یا تغییر کادر فنی تصمیم گیری خواهد کرد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود، برخی افراد که در تمامی حواشی سالهای گذشته رد پای پررنگی دارند، پس از بیرون کردن خستگی چندین ساله ناشی از خدمت به کاراته از بدن و پایان دوران استراحت، مدتهاست از دوری فدراسیون خواب و خوراک ندارند به هر دری می‌زنند تا یکبار دیگر وارد فدراسیون شوند. این تلاش‌ها نتیجه خواهد داد یا خیر طی روزهای آینده مشخص می‌شود ولی نمی‌توان نقش او را در همین جو منفی اخیر نادیده گرفت. گویا آقایان فراموش کرده اند که دو ماه قبل برای حفظ منافع کاراته و موفقیت تیم ملی استفعا داده بودند!

سوال اصلی اینجاست، چرا آرامشی را که در چند سال اخیر در کاراته شاهد آن بودیم و نتایج خوبی هم در بر داشت و به کسب یک طلای المپیک انجامید را به خطر می‌اندازید؟ سوال دیگر اینکه فدراسیون چه دارد که برخی‌ها زمین و زمان را بهم می‌دوزند تا وارد آن شوند؟

آیا سرنوشت چند رئیس قبلی که با همین شیوه مجبور به ترک فدراسیون شدند نادیده گرفته شده؟ فکر نمی‌کنید چنین انتصاب‌هایی باعث ورود دوباره حاشیه کاراته شده و هر آنچه در طول دو سال گذشته رشته بودید، پنبه خواهد شد.

در پایان باید اشاره کنیم که رشته‌ای شکست خورده و ناکام در بازی‌های المپیک اینقدر مورد هجمه قرار نگرفت که کاراته با طلای المپیک ثابت کرد یکی از قدرتهای برتر دنیاست.

کد خبر 5286173

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته کاراته حمیده عباسعلی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم والیبال نوجوانان ایران پارالمپیک والیبال مهدی قائدی کشتی آزاد نادیده گرفته شد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد