Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با توجه به اینکه روستای اردکول جوانان زیادی دارد نیاز است تا یک زمین چمن مصنوعی مناسب در این منطقه ایجاد شود.

در حال حاضر با اینکه محل احداث زمین چمن مصنوعی مشخص شده است، هنوز خبری از راه اندازی این مکان نیست.

احداث چمن مصنوعی علی رغم کمبود زمین/ جوانان به شادی نیاز دارند

یاری عضو شورای اسلامی روستای اردکول زیرکوه گفت: با اینکه اردکول با کمبود زمین حتی برای احداث مسکن روبه روست، اما زمینی بین روستای اردکول و گرین برای احداث زمین چمن مصنوعی برای جوانان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه حالا زیر ساخت‌های این زمین باید از سوی دهیاری روستا فراهم شود افزود: قرار است چمن مصنوعی این زمین ورزشی از سوی بسیج یا اداره ورزش وجوانان استان تأمین شود.

یاری با بیان اینکه در این روز‌ها ورزش کردن برای جوانان یک نیاز است و باید آن‌ها شادی کنند اظهار کرد: در حال حاضر جوانان در کوچه‌های روستا ورزش می‌کنند و نیاز است تا هر چه زودتر این زمین چمن مصنوعی در این منطقه راه اندازی شود.

روستای اردکول زیرکوه بیش از ۸٠ خانوار جمعیت دارد و این روستا در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب مرکز شهرستان زیرکوه قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان چمن مصنوعی شورای اسلامی زمین چمن مصنوعی روستای اردکول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام