Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:07:10 GMT

سپاه همیشه برای حل مشکلات آمادگی داشته است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۷۴۶

سپاه همیشه برای حل مشکلات آمادگی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا اصفهان و هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: اصفهان در همه زمینه‌ها و در همه صحنه‌های انقلاب پیشقدم و پیشگام بوده است. 

استاندار اصفهان گفت: پس از آن، تولید ماشین برای تولید ماسک مدنظر قرار گرفت و ما امروز ۲۸ دستگاه تولید ماسک به استان‌های دیگر داده و در استان، تولید دستگاه ماسک انجام می‌دهیم؛ این در حالی بود که برخی استان‌ها به دنبال صادرات رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به موارد دیگری که اصفهان در زمینه مقابله با کرونا در آن پیشگام بوده است اشاره کرد و گفت: علیرغم بی‌مهری‌ها به استان اصفهان، ۱۶۰ تن اکسیژن به بیماران این استان و استان‌های دیگر تحویل می‌دهیم. 

رضایی با بیان اینکه دستاوردها از هم‌زبانی و همدلی مدیران در اصفهان حاصل شده است؛ گفت: از سپاه اصفهان که همیشه آماده بوده و برای حل مشکلات اعلام آمادگی کرده است تشکر می‌کنم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون اصفهان تا روزی ۲ میلیون نیز می‌توان تزریق کنیم اما متاسفانه پوشش واکسن در اصفهان با مقایسه با دیگر استان‌ها خوب نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان