Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:22:37 GMT

«عبدالملکی» تیم با تجربه‌ای برای اداره وزارت کار ندارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۷۶۲

«عبدالملکی» تیم با تجربه‌ای برای اداره وزارت کار ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مخالفت با «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اداره وزارت کار نیاز به یک تیم کارکشته و با تجربه دارد که وزیر پیشنهادی کار از چنین تیمی برخوارد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی از بدنه این وزراتخانه نیستند بنابراین چگونه می‌تواند یک تیم مدریتی قوی را بکارگیری کند؟

سلیمی گفت: آیا عبدالملکی دانش و تجربه در حوزه صندوق‌های بازنشستگی را دارد؟ آیا به همسان سازی بازنشستگان اعتقاد دارد؟ این وزارتخانه متولی ۴۰۰ شرکت بزرگ در حوزه ملی است.

ادامه دارد ...

کد خبر 5286674 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حجت الله عبدالملکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد به دولت سیزدهم اصغر سلیمی رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی رای اعتماد محمد باقر قالیباف نیروی دریایی ارتش وزرای پیشنهادی حسین باغگلی حسین امیرعبداللهیان ایران بهرام عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است