Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۷۷۱....۹۰۳: سلام وقت بخیر، تو این کمبود آب چرا به تعمیر لوله‌هایی که شکسته و آب هدر می‌رود توجهی نمی‌شود؟ از کجا باید پیگیری کنم؟

۰۴۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...۹۳۵: سلام من ساکن پاکدشتم. از سرکار تا در خانه ام نیم ساعت راه پلیس راهور من را ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه کرده، چون پلاک ماشینم برای شهرستان است سند خانه بردم. نشان دادم. قبول نمی‌چه کسی باید جوابگو باشد؟

۱۸۷۷....۹۳۷: وام ثبت نامی ۷ میلیون تومانی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده بود چرا پرداخت نمی‌شود؟ یک بازنشته تامین اجتماعی از تهران

۶۶۹۱....۹۳۶: با سلام، برخی از افراد ساکن در منطقه روستایی شهرستان اردستان درمورد انشعاب آب در اواخر سال قبل اقدام، ولی به جهت بعضی موارد داخل خانه انشعاب انجام نشده لطفا رسیدگی تا انشعاب آب آسان‌تر انجام شود.

۹۹۵۱....۹۳۶: سلام لطفا گزارشی مبنی بر اینکه چرا راهنمایی و رانندگی در خروجی و ورودی استان‌ها با مشاهده مدارکی نظیر کارت ملی و مبنی بر بومی بودن اجازه خروج از یک استان و ورود به استان دیگر را می‌دهند و هیچ یک از ماموران مستقر در جاده مانع تردد نمی‌شوند. لطفا پیگیری کنید.

۱۳۹۰....۹۳۵: سلام خواهش می‌کنم در مورد حقوق بازنشسته ها‌ی ارتش را به بانک‌های خصوصی بدهید، چون بانک سپه با پول ما کار می‌کند و سروقت پرداخت نمی‌کند سابقه سپه سال‌ها خراب است ما از ۲۷ به بعد حقوق می‌گرفتیم. لطفا پیگیری کنید. سپاسگزاریم

۱۳۹۰....۹۳۵: سلام لطفا در موردحقوق بازنشسته ها‌ی ارتش کارکنان دولت که واریز نشده است گزارشی تهیه کنید.

۶۶۹۱....۹۳۶:با سلام، و خدا قوت لطفا درزمینه آب شرب منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان نیز رسیدگی و پیگیری شود. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت