Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح «احسان و اطعام حسینی» در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه پویش‌های ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح طی ماه‌های محرم و صفر با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد و گروه‌های جهادی انجام می‌شود، بیان داشت: این رزمایش با هدف ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح «اطعام حسینی» جهت توزیع غذای گرم با فعالیت ۹۲ آشپزخانه جهت طبخ و توزیع غذای گرم در استان اجرا می‌شود

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طرح «اطعام حسینی» جهت توزیع غذای گرم اجرا می‌شود با اشاره به فعالیت ۹۲ آشپزخانه طرح «اطعام حسینی» در استان، مطرح کرد: جهت جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ‌گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت و غذاهای آماده شده توسط همکاران درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود.

کمک ۸.۹ میلیاردی مردم استان

سلم‌آبادی به طرح «احسان حسینی» اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت‌رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سخاوتمند استان طی دهه اول محرم ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به نیازمندان در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» اهدا کردند، گفت: یکی از رسالت‌های امام حسین(ع) توجه به نیازمندان و دستگیری از آنان است که با اجرای این طرح همچنین حس ایثار و فداکاری نیز در بین مردم تقویت می‌شود.

در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» ۳۶۵ هزار و ۱۴۵ وعده غذای گرم، ۵ هزار و ۵۷۶ سبد غذایی و یک هزار و ۵۱۸ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به تشریح کمک‌های انجام شده پرداخت و گفت: در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» ۳۶۵ هزار و ۱۴۵ وعده غذای گرم، ۵ هزار و ۵۷۶ سبد غذایی و یک هزار و ۵۱۸ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

پیش‌بینی کمک ۲۰ میلیاردی

سلم‌آبادی با اعلام اینکه این کمک‌ها با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار و بیماران توزیع شده، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها بین ۷۰ درصد افراد زیرپوشش و ۳۰ درصد غیرپوشش توزیع شد.

وی گفت: سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» در استان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کمک مردمی در راستای اجرای این طرح در استان جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۱۰ بانک ملی از روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بسته معیشتی اطعام غذای گرم طرح احسان حسینی اطعام حسینی بسته معیشتی اطعام و احسان حسینی خراسان جنوبی اطعام حسینی کمیته امداد اجرا می شود توزیع شد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست