Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@17:05:19 GMT

چک سه میلیاردی بازیکن محبوب یحیی برای پرسپولیسی شدن

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۰۲۳۳

چک سه میلیاردی بازیکن محبوب یحیی برای پرسپولیسی شدن

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد در نخستین روز‌های نقل و انتقالات تابستان سال جاری پای میز مذاکره با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشست تا بتواند پیراهن این تیم را در فصل آینده بر تن کند.

نعمتی که یک یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد برای پیوستن به پرسپولیس با مشکل دریافت رضایت نامه خود از تیم مشهدی روبرو شد، اما این بازیکن حاضر شد با چک شخصی، مبلغ سه میلیارد تومان را به حساب این تیم مشهدی واریز کند تا بتواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شهر خودرو مشهد که بار دیگر در اختیار فرهاد حمیداوی قرار گرفته است قرار است امروز دوشنبه برگه رضایت‌نامه نعمتی را برای پرسپولیس صادر کند تا این بازیکن بالاخره با سرخپوشان تمرین کند.

نعمتی در گفتگو با مسئولان شهر خودرو تاکید کرده است اگر امروز رضایت‌نامه‌اش به مقصد پرسپولیس صادر نشود قید حضور در مشهد را می‌زند تا به عنوان بازیکن سرباز در فجر هی سپاسی فوتبالش را ادامه دهد.

مسئولان شهر خودرو به نعمتی قول داده‌اند مشکل او برای پیوستن به پرسپولیس را با سند سه میلیاردی که دریافت کرده‌اند حل کنند تا این بازیکن پس از سه فصل حضور در لیست خرید تابستانی سرخ‌ها بالاخره با پرسپولیس قرارداد ببندد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی نعمتی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی