Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشنفکر در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول شهریور ماه) و در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،گفت: اولین ویژگی عبدالملکی آن است که باور و اعتقاد عمیق به جمله «ما می‌توانیم» دارد.

وی ادامه داد: عبدالملکی در کمیته امداد اقدامات قابل توجهی انجام داد و در بدترین شرایط تورم، تحریم و شیوع منحوس ویروس کرونا توانست به برنامه‌هایی که طبق قانون، کمیته امداد مکلف به انجام آن است، عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بویراحمد در مجلس تصریح کرد: مطابق با برنامه ششم توسعه، کمیته امداد ملزم بود که در طول اجرای این برنامه سالانه اشتغال ایجاد کند که کمیته امداد با اقدامات درخور عبدالملکی از سال ۹۶ تا ۹۹ اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داد و وی توانست ۲.۵ برابر بیشتر از آن چیزی که کمیته امداد به آن مکلف شده بود، اشتغال ایجاد کند.

روشنفکر متذکر شد: عبدالملکی نشان داده که فردی کاربلد است و می‌تواند از عهده امور برآید. وی جزو نخبگان حوزه اقتصاد است و نشان داده که توان و تخصص کافی را دارد.

وی تأکید کرد: نگاه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیریت سیستمی است و وی به خرد جمعی اعتقاد دارد، اهل مشورت است و خود رأی نیست.

نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روحیه مبارزه با فساد دارد و فرد محافظه‌کاری نیست. متأسفانه برخی از نمایندگان مخالف جوانگرایی هستند و فقط بر ضرورت سابقه وزرای پیشنهادی تأکید می‌کنند درحالی‌که ما بسیاری از مدیران را در نظام داشته و داریم که علی‌رغم سابقه زیاد برای سازمان و وزارتخانه خود افراد مضری هستند و قطعاً سابقه به تنهایی کافی نیست، البته عبدالملکی سابقه کافی را هم دارد.

روشنفکر گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال تقویت بیمه درمانی، بیمه بازنشستگی، بیمه حوادث و بیمه از کار افتادگان است و برنامه‌هایی دارد تا رانندگان هم تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

کد خبر 5287239 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی روشنفکر حجت الله عبدالملکی رای اعتماد به دولت سیزدهم صحن مجلس رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی رای اعتماد محمد باقر قالیباف نیروی دریایی ارتش وزرای پیشنهادی حسین باغگلی حسین امیرعبداللهیان ایران بهرام عین اللهی کار و رفاه اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود