Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید موید علویان در نامه‌ای سرگشاده به سعید نمکی وزیر بهداشت نوشت:

«ابتدا این روز را در این شرایط سخت به همکاران پزشکم تبریک عرض می کنم و برای آمرزش روح شهدای سلامت دعا و از بابت خدماتی که به مردم و بیماران می دهند، تشکر می‌کنم.

با توجه به وظیفه سازمانی اینجانب در نظام پزشکی به عنوان بزرگترین نهاد صنفی جامعه پزشکی، بر خود فرض می‌دانم تا نسبت به روند محرمانه بودن اطلاعات ابتلا به کرونا در کادر درمان ابراز نگرانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریق دو بار واکسیناسیون سبب کاهش مرگ مبتلایان شده و این در مقایسه با روزهای اول کرونا که تعداد قابل توجهی از همکارانم جانشان را در راه حفظ جان مردم دادند به وضوح مشهود است. علت آن همه مرگ در کادر درمان، بی‌مبالاتی در حفاظت از آنان و تاخیر در واکسیناسیون بود.

در دو هفته اخیر موارد متعددی از ابتلای مجدد همکاران کادر درمان و جامعه در افراد دو بار واکسینه شده با انواع واکسن و حتی اسپوتنیک رخ داده است. به صراحت امروز، روز آخر کار حضرتعالی در منصب وزارت است و این فعل واجب بر گردن حضرتعالی است. اطلاعات ابتلا و مرگ نیروهایی که سابقه دو بار واکسیناسیون داشته‌اند را در اختیار کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا و محققین مورد اعتماد و نظام پزشکی قرار دهید تا با تحلیل داده‌ها بتوان سریعا نسبت به ضرورت تزریق واکسن یادآور بوستر با تامین یکی از واکسن‌های معتبر و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت که میزان کارایی واثربخشی آن مورد قبول واقع شده است به کادر درمان اقدام کرد.

تاخیر در این امر با عواقب خطرناکی همراه خواهد شد. حفظ و حراست از کادر درمان در این شرایط جزو ضروریات است. توفیق جنابعالی در سایر سنگرهای خدمت را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 622109 برچسب‌ها کادر درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کادر درمان كرونا در ايران کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت