Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت. خبرگزاری میزان- عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا را کـه بـه شایستگی به عنوان روز پزشک نام گذاری شده اسـت، به شـما پزشکان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدون شک پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روانی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم و روح بیماران را التیام می‌بخشند؛ به ویژه در روزگار سخت کنونی و شرایط همه گیری بیماری کووید- ۱۹ که به عنوان مدافعان سلامت با ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ جان همنوعان خود در تلاشند.

اینجانب با تبریک مجدد این روز بزرگ به جامعه پزشکی به ویژه همکاران متعهد، خدوم و زحمتکشم در سازمان پزشکی قانونی کشور، برای همه عزیزان از خداوند تبارک و تعالی صحت، سلامت و توفیق هر چه بیشتر در مسیر خدمت به مردم عزیز کشورمان را مسئلت دارم.

دکتر عباس مسجدی آرانی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور      بیشتر بخوانید:     پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پی انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش انتهای پیام/ برچسب ها: پزشکی قانونی پزشک نبریک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی پزشک رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت