Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال قانون تقریبا ۲۵ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد خودروها در همدان خبر داد و اظهار کرد: اعمال قانون خودروهای متخلف تا روز پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت و البته  این روزها تعداد کاهش یافته و به ندرت خودروهای غیربومی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته رانندگان با دریافت مجوز می‌توانند تردد آزاد داشته باشند و اعمال قانون نمی‌شوند، با تاکید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام رانندگی و از سوی عابران پیاده گفت: دو روز پیش موتورسوار جوانی بدون بیمه در بلوار ولایت با یک خانم عابرپیاده تصادف کرد و متاسفانه عابر پیاده جان باخت و خود نیز به شدت مصدوم شد؛ چندین عمل جراحی روی او انجام شده و در حال حاضر در بیمارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه به عابران توصیه کرده‌ایم از گذرگاه‌ها و پل عابرپیاده برای عبور استفاده کنند اما متاسفانه گاهی توجهی نمی‌شود افزود: این خانم سن بالایی داشت و در سراشیبی که سرعت بالا بود، اقدام به عبور از عرض راه کرده بود که متاسفانه موتورسیکلت با او برخورد و تقریبا بعد از دو ساعت در بیمارستان فوت می‌کند.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اعمال قانون اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در نشست ایمنی راه‌های استان با گرامیداشت هفتم اردیبهشت ماه روز حمل و نقل و ایمنی اظهار کرد: در کنار اعمال جرایم رانندگی، علائم رانندگی و نصب دوربین‌های نظارتی می‌تواند در کاهش آمار تصادفات مؤثر و بازدارنده باشد.

استاندار گیلان خط‌کشی راه‌ها و تقویت روشنایی جاده‌ها را نیز برای افزایش ایمنی رانندگی لازم و ضروری دانست و افزود: از آنجا که پلیس راهنمایی و رانندگی نمی‌تواند در همه جا مستقر باشد باید نسبت به نصب دوربین‌های نظارتی اقدام شود تا قبل از وقوع هر حادثه جاده‌ای و تصادف، با متخلفان اعمال قانون شوند.

عباسی هدایت عابران برای استفاده از پل‌های عابر پیاده را هم موضوعی ضروری خواند و تصریح کرد: نصب سرعت گیر نمی‌تواند به تنهایی در کاهش حوادث جاده‌ای کمک کننده باشد چه بسا همین افزایش تعداد سرعت گیرها به عاملی در جهت حوادث رانندگی تبدیل شوند.

وی بیان داشت: آمار ورود خودروها به استان گیلان بسیار بالاست بنابراین طبیعی است که در چنین وضعیتی آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای زیاد باشد که البته باید برای کاهش آن همه دستگاه‌های ذیربط همکاری کنند.

عباسی با بیان اینکه کنار گذر کوچصفهان قادر به هدایت ترافیک نیست، گفت: باید از تغییر کاربری و احداث ابنیه در مجاورت جاده‌ها جلوگیری به عمل آید زیرا چنین سازه‌هایی اهمیت بزرگراه‌ها که اعتبارات زیادی برای احداث آن صرف می‌شود را زیر سوال می‌برد.

استاندار گیلان عنوان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور باید متناسب با شرایط استان‌ها در مورد آنها تصمیم گیری کند زیرا در بعضی استان‌ها تعداد زیادی کنارگذر و پل احداث شده اما در برخی استان‌ها مانند گیلان و شهر رشت این کار صورت نگرفته است.

عباسی بیان داشت: در کنار نصب دوربین‌های هوشمند، اداره کل راهداری و پلیس راهور باید همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا بتوانیم آمار تصادفات در جاده‌های گیلان به خصوص در محور سراوان به سمت امامزاده هاشم و ورودی سنگر به سمت سیاهکل را کاهش دهیم.

کد خبر 6090242

دیگر خبرها

  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!