Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:05:45 GMT

کادوی روز پزشک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۰۴۷۲

کادوی روز پزشک

اگر قصد خرید کادوی روز پزشک را دارید باید کمی عجله کنید. اما می دانید که کادوی روز پزشک را از میان کدام هدایا انتخاب کنید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، ما قصد داریم در این مطلب شما را در پیدا کردن هدیه مناسب برای روز پزشک کمک کنیم، تا با این هدیه همسر، فرزند، دوست و یا آشنایتان که پزشک است را خوشحال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب را از دست ندهید. 

کادوی روز پزشک چی بخرم؟

روز پزشک در کشور ما، اول شهریور ماه است که به پاس زحمات ابوعلی سینا پزشک عالی قدر ایرانی، روز تولد ایشان روز پزشک نامگذاری شده است.
انسان همیشه به جامعه پزشکی مدیون بوده است الخصوص در این وضعیت کرونا که متاسفانه بسیاری از پزشکان ما در راه خدمت رسانی به هموطنان جان خود را از دست دادند و همانطور که خود شاهد هستید همه پزشکان جامعه تا به این لحظه جانفشانی های بسیاری در میدان جنگ با این ویروس خطرناک داشته اند.  تنها کاری که ما به عنوان قدردانی از این افراد می توانیم انجام دهیم، خرید هدیه روز پزشک هر چند کوچک به پاس خدمات این عزیزان است.
کادو خریدن برای پزشکان کار ساده ای نیست، چرا که همه ما این احساس را داریم که هر چیزی را که بخواهیم بخریم، ممکن است از قبل داشته باشند. بنابراین باید به دنبال یک هدیه خاص، به عنوان کادو روز پزشک باشید. با ما همراه باشید تا لیستی از این هدایا را به شما معرفی کنیم.

باکس گل یا دسته گل هدیه ای ارزشمند برای روز پزشک

یکی از بهترین و با ارزش ترین کادوها برای هر مناسبتی، گل است. دسته گل یا باکس گل های زیبا و خاص می توانند جزء بهترین کادوهای روز پزشک باشند. ویستور انواع دسته گل ها و باکس های گل متنوع و جذاب را مطابق با سلیقه شما، در اختیار شما قرار می دهد.

خودکار با حک اسم هدیه ای فراموش نشدنی برای روز پزشک

همان طور که می دانید، یکی از هدایای مرسوم برای پزشکان خودکار است که در واقع وسیله ای کاربردی برای این افراد است. خودکار می تواند بهترین هدیه برای روز پزشک باشد که ویستور خدماتی را فراهم کرده است که این هدیه را خاص تر کند.به این صورت که ویستور خودکارهای یوروپن با قابلیت حک اسم یا هر عبارت دیگری در اختیار شما به عنوان هدیه روز پزشک قرار می دهد.

پک دمنوش های گیاهی هدیه ای متفاوت برای روز پزشک

در هنگام خرید هدیه، متفاوت بودن و توجه به نیاز فردی که می خواهید برایش کادو بخرید، می تواند هدیه شما را باارزش تر کند، که این قاعده در خرید کادو روز پزشک نیز مستنثی نیست. 
پزشکان به دلیل شغل پر مشغله و پراسترسی که دارند نیاز به غذاها و نوشیدنی های آرامش بخش دارند، تا بتوانند روز کاری خود را با آرامش به پایان برسانند. پک دمنوش های گیاهی ویستور که در جعبه های چوبی شیکی قرار گرفته اند می تواند گزینه خوبی برای هدیه روز پزشک باشد. 

گلدان های مینیمال به همراه گیاهان آپارتمانی هدیه ای شیک برای روز پزشک

همان طور که می دانید، گل ها و گیاهان به دلیل انرژی ای که دارند، می توانند اتمسفر محیط را تغییر دهند و محیط را آرامش بخش کنند. وجود چند گلدان مینیمال بر روی میزکار پزشکان، علاوه بر اینکه نمای جذابی به میزکار آنها می دهد بلکه باعث انتقال انرژی های مثبت به پزشک نیز می شود و چه چیزی بهتر از این؟! شما می توانید این گلدان های زیبا را به صورت آنلاین از ویستور سفارش دهید.

ست چرم هدیه پزشک مرد

اگر به دنبال هدیه پزشک مرد هستید و هیچکدام از این گزینه ها به نظرتان مناسب نیامده است، ست چرم جذاب ویستور فوق العاده است و با بسته بندی زیبایی که دارد، هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. البته اگر وقت خرید حضوری ندارید، جای هیچگونه نگرانی نیست می توانید از طریق سایت ویستور کادو روز پزشک را به صورت آنلاین خرید کنید.

شال طرحدار هدیه برای خانم دکترهای عزیز

خرید هدیه برای بانوان همیشه سخت بوده است به خصوص اگر طرف مقابلتان خانم دکتر باشد! کارتان بیش از پیش سخت خواهد شد! البته اصلا نگران نباشید، وارد سایت ویستور شوید و از شال های جذاب طرحدار این وب سایت دیدن کنید، قطعا به این شال ها نمی توانید نه بگویید، فوق العاده ان! 

ماگ سفارشی سخنگو هدیه ای مناسب برای همسر پزشک شما

اگر در این مدتی که با همسرتان زندگی می کنید کادوهای بسیار مختلفی برایش گرفته اید! اگر به دنبال یک کادوی خاص و جذاب برای هدیه روز پزشک به همسرتان هستید! ما به شما ماگ سفارشی سخنگوی ویستور را پیشنهاد می کنیم.
شما تصور کنید در یک روز پر از مشغله کاری خودتان این هدیه را از همسرتان دریافت کنید، آیا وقتی که می بینید تصویرتان روی لیوان طراحی شده است و با اسکن QR Code روی لیوان صدای همسرتان را که روزتان را تبریک می گوید، پخش می شود، واقعا سورپرایز نمی شوید؟! اگر جوابتان مثبت است پس تعلل نکنید و همین حالا از سایت ویستور این ماگ جذاب را به عنوان کادو روز پزشک برای همسرتان سفارش دهید.

در آخر

اگر وقت کافی برای خرید کادو روز پزشک ندارید؟ اگر نمی دانید چه چیزی به عنوان کادو روز پزشک بخرید؟ سایت ویستور را از دست ندهید. ویستور بهترین پیشنهادها را برای هدیه روز پزشک متناسب با بودجه شما می دهد. در هر کجا که هستید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید هدیه مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش دهید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت ویستور برای روز پزشک هدیه روز پزشک سایت ویستور روز پزشک هدیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم

ژاوی معتقد است اشتباهات فردی کل فصل بارسلونا را تحت تاثیر قرار داده و تیم از لحاظ ذهنیت مشکل دارد.

طرفداری | بارسلونا در دیداری از هفته 34 لالیگا باز هم مقابل ژیرونا شکست خورد تا به رده سوم سقوط کند. ژاوی پس از این شکست در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش گفت:

یافتن توضیحی برای این نتیجه، کار سختی است. این خلاصه فصل ماست. خودمان پیروزی را به آن ها هدیه کردیم. بر بازی حاکم بودیم و کنترل همه چیز دستمان بود. نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و سپس سه گل به آن ها هدیه کردیم. واقعاً مایه شرمساری است. این بازی نشان داد با فقدان رقابت طلبی و بلوغ مواجهیم و اشتباهات فردی ای داریم که نباید در چنین سطحی اتفاق بیافتند. میشل به من گفت که نمی تواند باور کند که امشب چگونه پیروز شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل آینده باز تلاش کنیم. آن ها در دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند و علت آن اشتباهات ما بود. فصل گذشته ما اشتباهات فردی را کاهش دادیم اما این فصل آن ها دو برابر شدند. امیدواریم بتوانیم 12 امتیاز باقی مانده را کسب کنیم.

خیلی در مورد ذهنیت خودمان برای تلاش و ممانعت از چنین اشتباه هایی صحبت می کنیم اما باز هم اشتباهات تکرار می شوند. چیزهای زیادی را باید تغییر دهیم تا در فصل آینده بتوانیم رقابت کنیم. با چنین شرایط نامساعدی، از لحاظ ذهنی افت کرده ایم. این معضل عدم بلوغ و پختگی است. در دیداری شکست خوردیم که کنترل بازی را در دست داشتیم. امشب مثبت اندیش ماندن، کار سختی است. بسیار ناامید و عصبانی هستم. در 60 دقیقه ابتدایی بازی خوب بودیم و 3 یا 4 موقعیت برای زدن گل سوم داشتیم. امشب دو روی سکه را دیدیم. یک بازی درخشان تا دقیقه 60 و سپس داستان همیشگی کل این فصل تکرار شد. اشتباهات فردی در حال نابود کردن ما هستند. امیدوارم بتوانیم درس بگیریم تا بالغ باشیم و فصل آینده بهتر رقابت کنیم.

دائماً پیروزی را به رقبا هدیه می کنیم. این اتفاق دو بار مقابل رئال مادرید و حال مقابل ژیرونا رخ داده، حتی مقابل پاری سن ژرمن نیز همین طور شد. این اشتباهات بخشی از پروسه یادگیری هستند. بعضی از بازیکنان ما باید بالغ شوند. آن ها باید اشتباه کنند تا برای آینده درس بگیرند. این بازی بدتر از تقابل خانگی مان با ژیرونا بود. در بین دو نیمه راضی بودم، عملکرد خوبی داشتیم و سپس از هیچی سه گل به آن ها هدیه دادیم. البته که این شرایط قابل اصلاح است. مشکل ما ذهنی است. این فصل به عنوان فصلی پر از اشتباهات فردی به یاد آورده خواهد شد. من اولین کسی هستم که از این شرایط عصبانی است. خشمگینم. فرای سرمربی بودن، من یک هوادار بارسا هستم.

رئال مادرید بیشترین امتیاز را کسب کرد، پس بله. تبریک به آن ها. خواهیم دید برای فصل آینده چگونه می توانیم به تیم کمک کنیم. اگر به هر دو بازی مقابل رئال مادرید و ژیرونا بنگرید، می توانید ببینید که ما تیم برتر در اکثر وقت بازی بودیم. باید یاد بگیریم که بهتر رقابت کنیم. 

مایلی دوباره در مورد آینده ات فکر کنی؟

نه.

اریک گارسیا؟

قبلاً هم گفتم، او در بارسا جایگاهی دارد. او اکنون برای ژیرونا بازی می کند اما تصمیم ماندن یا نماندن او بر عهده من نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • هدیه‌ی متفاوت روز معلم؛ باید تو تاریخ بنویسن