Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی در مراسم افتتاح پایگاه واکسیناسیون «خیمه شهدای اصفهان» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با تبریک روز پزشک، گفت: تقارن این روز با ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و ایام محرم هم اتفاق تأثیرگذاری در مسیر خدمات رسانی پزشکان عزیز است که آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که پزشکان و عزیزان کادر درمان با تمام وجود هرچه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و برای خدمات‌رسانی به مردم کشورمان از هیچ فداکاری دریغ نکردند و با ایثارگری تمام حماسه بسیار بزرگی آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امیدواریم با تمهیدات جدیدی که در دولت سیزدهم اندیشیده می‌شود شاهد سیر نزولی بیماری کرونا باشیم افزود: امروز شاهد اهدای مرکزی با مساحت ۵ هزار متر مربع به مجموعه درمانی کشورمان هستیم که این اقدام توسط خیریه شهدای گلستان اصفهان صورت گرفته است و به منظور اجرای طرح واکسیناسیون بیماری کرونا از آن استفاده می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از تمام عزیزانی که برای آماده‌سازی این مجموعه زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با اقدامی جهادی که در زمینه واکسیناسیون انجام خواهد شد شاهد اتفاقات خوبی در زمینه کاهش مشکلات ناشی از بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 5287246

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی واکسن کرونا ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا حسین باغگلی وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر کیفیت هوای تهران پلیس راهور خانواده سازمان امداد و نجات هلال احمر قوه قضاییه واکسن کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال