Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در بررسی‌های انجام‌شده از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ مردادماه امسال،در این مدت ۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد تردد نیز در محور‌های استان به ثبت رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۷۲ هزار و ۷۸۴ مورد تردد به ثبت رسیده بود که کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نامور افزود: در این بازه زمانی ۱۱ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی به رانندگان ارائه‌شده است.

او عنوان کرد: در همین مدت یک هزار و ۴۵ مورد جریمه ۲۰۰ هزارتومانی، تعداد ۵۲ مورد جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و تعداد یک هزار و ۹۳۵ مورد تذکر یک‌میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادرشده است.

سرهنگ نامور به اقدامات انجام‌شده در خصوص اصناف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از ۲ هزار و ۴۷ مورد صنف مختلف بازدید انجام‌شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی عنوان کرد:در روند بازدید از صنوف ۹۹۱ مورد از اصناف مورد تذکر قرار گرفتند و ۲۲ مورد از اصناف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحدهای متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد