Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برخورد این باشگاه با افرادی خبر داد که با نام نماینده باشگاه، با عبدالله ویسی مذاکره کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، سعید عباسی درخصوص شرایط تیم فوتبال بزرگسالان آلومینیوم گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی انتخاب سرمربی است و با توجه به شرایط حرفه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، در حال جمع‌بندی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی، دومین خرید مس رفسنجان از آلومینیوم

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه با عبدالله ویسی برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان صحبتی داشته است یا خیر، گفت: تا به این لحظه بنده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، هیچ نشستی با ویسی نداشته‌ام و هیچ مذاکره‌ای فی‌مابین انجام نشده است. به طور قطع با فردی که به‌عنوان نماینده باشگاه با ویسی مذاکره کرده‌اند، برخورد خواهیم داشت و تنبیهاتی برای او در نظر می‌گیریم. معتقد هستیم اینگونه اقدامات سرخود باعث تشویش اذهان عمومی شده و علاوه بر اینکه ذهن هواداران را به هم می‌ریزد، باعث بر هم خوردن تمرکز باشگاه هم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالله ویسی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عبدالله ویسی تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف یکدستگاه خودروی سواری پراید با خودروی مزدا دو کابین در محور ارومیه_تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی، امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از وقوع یک فقره تصادف شدید خودروی در محور ارومیه به تبریز خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: صبح روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه سواری پراید با خودروی مزدا دو کابین برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اطلاع از این موضوع نجات‌گران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750028

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی