Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه یکم شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی پارچه گرفتار تیزبینی پلیس شد

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند ۴۳۵ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال از یک کامیون کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد نیکبخت اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه "میشان" شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون ۴۳۵ طاقه پارچه خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش پارچه‌های مکشوفه ۶ میلیارد ریال می‌باشد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کارمند متخلف حوزه سلامت در فسا دستگیر شد

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری کارمند متخلفی خبر داد که دارو‌های بسیار کمیاب در زمینه مبارزه با بیماری کرونا را به قیمت گزاف به شهروندان می‌فروخت.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور و مرگ و میر تعداد زیادی از شهروندان، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فسا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند کارمند یکی از ادارات دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مقدار زیادی داروی بسیار کمیاب (از نوع رمدیسیور) در زمینه درمان این بیماری منحوس را از محل کارش برداشته و پس از انتقال به منزل و نگهداری در مکانی غیر بهداشتی آن‌ها را به قیمت گزاف به شهروندان می‌فروشد که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در راستای برخورد با اخلال در شبکه توزیع دارو، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند کارمند متخلف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۲۱ قلم به تعداد ۵۰ هزار عدد انواع داروی کرونا از نوع قرص، کپسول و آمپول از نوع رمدیسیور کشف شد، اظهار داشت: این فرد متخلف دارو‌ها را به قیمت گزاف به بیماران درگیر ویروس کرونا می‌فروخته است.

سرهنگ قسام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقلام مکشوفه در اختیار مرکز درمانی شهرستان فسا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان دارو‌های غیرمجاز، بیان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان مقابله می‌کند.

شهروند شیرازی قربانی وام ۱۲۰ میلیاردی /دستگیری کلاهبردار وام ۲ درصد

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که در یکی از سایت‌های تبلیغاتی به بهانه اعطای وام فوری با بهره ۲ درصد از شاکی ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: مردی میانسال به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت با مشاهده آگهی با عنوان اعطای وام فوری با سود کم در یکی از سایت‌های مجازی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در یکی از سایت‌ها با یک آگهی تحت عنوان وام ۱۲۰ میلیارد ریالی با سود ۲ درصد برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، وی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال وجه به بهانه‌های مختلف در چندین مرحله از من اخذ و پس از آن دیگر جوابگو تماس نبود.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در تهران شناسایی کنند، تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به پایتخت اعزام و با همکاری کارکنان پلیس فتا مرکز فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به شیراز انتقال دادند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از شاکی به بهانه اعطای وام ۱۲۰ میلیاردی اقرار کرد، گفت: وی در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد عنوان و به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه طمع ورزی و از روی اعتماد نا به جا اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت وام می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده، هیچ مبلغی واریز نکنند.

او عنوان داشت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در ارتباط باشند.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی وام ۱۲۰ میلیارد میلیارد ریال پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم