Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@06:26:28 GMT

واردات 27 میلیون دوز واکسن کرونا از 6 کشور

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۱۱۲

واردات 27 میلیون دوز واکسن کرونا از 6 کشور

کل ورودی محموله واکسن کرونا از ابتدا تا ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تعداد ۱۴۲ دستگاه کامیون به وزن ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن و به ارزش ۴۲ میلیون و ۴۷۴ هزار یورو بوده است.

 

به گزارش پول نیوز، بر اساس آمار گمرک از تاریخ پانزدهم بهمن سال گذشته تا پایان مرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۴۰ محموله واکسن کووید ۱۹ وارد کشور شده که پس از انجام فوری تشریفات گمرکی به صورت حمل یکسره و بانه روزی و از پای پرواز، به طور مستقیم تحویل نمایندگان معرفی شده از سوی وزارت بهداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، کل ورودی محموله واکسن کرونا از ابتدا تا ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تعداد ۱۴۲ دستگاه کامیون به وزن ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن و به ارزش ۴۲ میلیون و ۴۷۴ هزار یورو بوده است.

آمار تفکیکی گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد در این بازه زمانی ۲۲ محموله سرم چینی سینوفارم به میزان ۲۰ میلیون و ۱۳۰ هزار دوز، واکسن استرازنکا از مبدا ژاپن ۳ محموله به میزان ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز، از مبدا روسیه یک محموله به میزان ۳۱۵ هزار دوز واکسن روسی اسپوتنیک، ۱۱ محموله به میزان ۱ میلیون و ۴۵ هزار دوز واکسن کواکس، از مبدا ایتالیا و کره جنوبی هر کدام ۱ محموله به ترتیب به میزان یک میلیون ۴۵۲ هزار دوز و ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز و واکسن هندی بهارات ۱ محموله به میزان ۱۲۵ هزار دوز وارد کشور شده است.

بر این اساس مجموع دوز واکسن وارد شده به کشور از نیمه بهمن ماه سال گذشته تا پایان مرداد امسال ۲۶ میلیون و ۶۷۹ هزار ۶۱۰ دوز بوده است.

 

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: واردات واکسن کرونا واکسن کرونا واکسن فایزر واکسن مدرنا واکسن برکت محموله به میزان هزار دوز دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات چای از کشور سریلانکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا، از واردات چای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه کشور سریلانکا بدهی به کشورمان داشت که به روش تهاتر با واردات ۷۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی جبران شد که ۵۰ میلیون دلار آن، محصول چای خشک از این کشور به ایران بود.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور