Web Analytics Made Easy - Statcounter

" محمود احمدی بیغش " روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به قطع مکرر برق و آب در چند ماه اخیر می‌طلبد وزارت نیرو در اسرع وقت تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات این حوزه بیاندیشد.
وی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نیرو نیاز است زیرساخت‌های لازم برای اصلاح هدر رفت منابع آبی را تامین کند و در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نیرو می بایست برای رفع مشکلات حوزه آب و برق برنامه‌های کوتاه مدت، میان و بلند مدت خود را اجرایی کند و با شناختی که از شخصیت ایشان دارم فردی متخصص، پرتلاش، بی حاشیه و باانگیزه است و به طور حتم‌گام های موثری در این راستا برمی دارد.

احمدی بیغش با اشاره به کارنامه و تخصص وزیر پیشنهادی دادگستری نیز گفت:‌ وی ۳۵ سابقه خدمت در مشاغل مختلف قضایی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، نمایندگی مجلس، مشاور رئیس قوه قضائیه، دادستان و رئیس کل دیوان محاسبات کشور را دارد و به نظر بنده کارنامه وی برای تصدی کرسی وزارت دادگستری قابل دفاع است.
وی کارنامه وزیر پیشنهادی نفت را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: وزیر پیشنهادی نفت در دولت سیزدهم ( جواد اوجی) سبقه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ملی ایران و همچنین سابقه مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز پارس جنوبی را در پرونده خود دارد که می‌توان گفت با توجه به تخصص و تجارب ارزنده وی، شاهد تحول در این حوزه عظیم خواهیم بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به موافقت خود با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز گفت: این وزیر پیشنهادی نیز دارای تخصص و تجربه لازم در این حوزه است.
احمدی بیغش در خصوص وزیر پیشنهادی کشور نیز عنوان کرد: این وزیر پیشنهادی( سردار وحیدی) برنامه‌های متنوع کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت را برای حوزه وزارت کشور و همچنین استان‌های کشور پیش بینی کرده که با اجرایی شدن این طرح‌ها می‌توان شاهد توسعه استان‌ها ، فرمانداری‌ها و همچنین جایگاه مردم شد.
وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کشور اقدامات و برنامه‌های مناسبی نیز در خصوص ارتباط با کشورهای همسایه، رشد فرهنگی و امنیت اجتماعی کشور نیز دارد.
نماینده مردم شازند در بهارستان خاطرنشان کرد: در خصوص دیگر وزرای پیشنهادی نیز رای من منفی نیست اما در حال مطالعه سوابق فعالیت های آنها هستم و امید است با رای قاطع نمایندگان وزرایی در تراز انقلاب اسلامی و دولت مردمی برگزینیم.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد استان مرکزی محمود احمدی بیغش دولت دولت سیزدهم وزارت نیرو پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد استان مرکزی محمود احمدی بیغش دولت دولت سیزدهم وزارت نیرو مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم احمدی بیغش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو