Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس - میناب، علیرضا صالحی: بیش از ۲۰ سال از بهره‌برداری ساختمان ایستگاه دوم آتش نشانی میناب می‌گذرد اما جالب اینکه این ایستگاه پس از ۲۰ سال هنوز راه‌اندازی نشده است.

با توجه به بافت شهری و همچنین تحت شعاع قرار گرفتن بسیاری از روستاهای اطراف شهر توسط آتش‌نشانی میناب، لزوم راه‌اندازی ایستگاه دوم آتش‌نشانی این شهر که افزایش نیرو را به‌دنبال خواهد داشت ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال افزایش نیرو، آتش‌نشانی شهر میناب برای انجام ماموریت‌های متعدد نیازمند تجهیزات کارآمد است.

شهریورماه سال ۱۳۹۸ شهرداری میناب جهت تسهیل در تجهیز ایستگاه دوم آتش نشانی ۳۰ باب مغازه که در فضای این ایستگاه و با نمای بیرونی بود را با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رساند.

سجاد سلطانی شهردار وقت میناب با هدف جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های شهرداری، بخشی از فضای ایستگاه دوم آتش نشانی میناب را به تجاری تغیر کاربری داد.

شهردار اسبق در مراسم افتتاحیه پروژه مذکور اعلام داشت: نیروی انسانی این مجموعه تأمین شده و هم اکنون منتظر دریافت تجهیزات هستیم.

اما حال با گذشت ۲ سال از این گفته، تحقیقات خبرنگار فارس در میناب حاکی از این است که نه نیرویی برای ایستگاه دوم تامین شده و نه تجهیزاتی خریداری شده است.

نه نیرویی جذب شده و نه امکاناتی خریداری شده است

روح‌الله بهادری‌زاده مینابی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سال ۹۸ قریب به ۷ نفر نیرو برای آتش نشانی شهر میناب جذب شده است.

وی افزود: اما این تعداد نیرو به جهت بازنشستگی برخی از نیروهای ایستگاه اول آتش نشانی، جایگزین آنان شدند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر میناب تصریح کرد: برای ایستگاه دوم آتش نشانی میناب نه نیرویی جذب شده و نه تجهیزات و امکاناتی تاکنون خریداری شده است.

بهادری‌زاده مینابی ادامه داد: از ۳۰ دهنه مغازه مذکور تعدادی از آنان به فروش رسیده است که سرمایه جذب شده از آن برای برخی از پروژه‌ها هم‌چون خیابان سلامت هزینه شد.

تأمین تجهیزات با سازمان شهرداری‌هاست

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: بر اساس مصوبه قانونی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی‌هایی که آن شهر جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر باشد را تأمین می‌کند.

وی افزود: با همراهی شهرداری و شورای شهر در سدد رایزنی برای جذب تجهیزات بخصوص ماشین آتش‌نشانی برای این ایستگاه هستیم.

عکس: علیرضا صالحی

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی میناب حوادث بافت شهری ایستگاه دوم آتش نشانی آتش نشانی میناب شهر میناب جذب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: با وجود تذکر و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنان و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد