Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:11:20 GMT

گسترش دوچرخه سواری در اردبیل نیازمند فرهنگ سازی است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۲۵۲

گسترش دوچرخه سواری در اردبیل نیازمند فرهنگ سازی است

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل گفت: هدف ما گسترش دوچرخه‌سواری است و برای آن باید فرهنگ‌سازی شود.


به گزارش ایسنا، معصومه صمدیان یکم شهریور در حاشیه آموزش دوچرخه‌سواری در محل مجتمع توریستی تفریحی شورابیل ،فرهنگ‌سازی در رشته دوچرخه‌سواری را جز اولویت‌های استان دانست و گفت: با توجه به اینکه در این استان از امکانات اولیه که پیست استاندارد است بی‌نصیب بوده‌ایم، نتوانستیم در دوچرخه‌سواری پیشرفت زیادی داشته باشیم و مطمئناً باوجود یک پیست استاندارد شرایط برای توسعه دوچرخه‌سواری آسان‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش دوچرخه‌سواری در استان اردبیل ادامه داد: از اهم مشکلات ورزشکاران و هیئت دوچرخه‌سواری استان با توجه به بالا بودن هزینه‌ها در این ورزش مشکلات مالی و نبود اسپانسرهای ورزشی است که به نحوی موجب کند شدن سرعت پیشرفت ورزش در استان شده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل در خصوص بیشتر شدن همدلی در دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: دوچرخه‌سواری تنها متعلق به طیف خاصی نیست، بلکه متعلق به همه است و در هیئت دوچرخه‌سواری استان به روی همه باز است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل اضافه کرد: همه می‌توانند با حضور در هیئت نظرات و انتقادات خود را بیان کنند و امیدواریم ما را در امر توسعه و اعتلای دوچرخه‌سواری استان یاری دهند تا به حد ایده آل برسیم.

صمدیان با اشاره به استقبال بانوان از دوچرخه‌سواری نسبت به سال‌های گذشته افزود: با تبلیغات و فرهنگ‌سازی که انجام دادیم استقبال بانوان برای استفاده از دوچرخه‌سواری نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. هم در بخش آموزش و هم در بخش تفریحی فعالیت‌های زیادی داشتیم.

وی فعالیت‌های دوچرخه‌سواری استان را روبه‌جلو ارزیابی کرد و با دعوت مردم برای استفاده از دوچرخه‌سواری و فرهنگ‌سازی آن یادآور شد: به هراندازه که میزان استفاده از دوچرخه در جامعه بیشتر شود زمینه برای شناسایی استعدادهای بیشتر در این رشته نیز فراهم خواهدشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری شورابیل پیست دوچرخه سواری استانی ورزشی هیئت دوچرخه سواری استان استان اردبیل فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی

دریافت 42 MB

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم‌انقلاب برای توجه به فرهنگ و جهاد در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای عمران و آبادانی ساختمان‌ها خیلی از مردم یاری می‌کنند و مهندسان می‌توانند بناهای ساختمانی را تکمیل کنند ولی در عرصه فرهنگی نیازمند جهاد مبلغان برای حضور در روستاها وتوجه به مناطق محروم و توجه به فرهنگ کودکان معصومی است که برای رشد نیازمند قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی هستند.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088686

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس