Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:35:27 GMT

توزیع بیش از ۱.۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۲۷۰

توزیع بیش از ۱.۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لشینی بعد از ظهر دوشنبه با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی باهدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر است، اظهار کرد:: کمیته امداد امام (ره) البرز با همکاری ۲۰۸ مرکز نیکوکاری و خیران، ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار پرس غذای گرم، ۵۲ هزار سبد کالا و ۵۰ هزار سبد بهداشتی به ارزش ۶۶ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام و احسان حسینی در این استان هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در تمامی آشپزخانه‌های اطعام حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه‌های جهادی، بسیج، هیأت‌ها، تکایا بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز متذکر شد: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۳۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این رزمایش است. 

کد خبر 5287337

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد البرز اطعام نیازمندان ماه محرم محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا مراسم عزاداری ماه محرم عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تاسوعا و عاشورا بوشهر گرگان تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز

اشتری با موضوع دهه کرامت و همایش امام رضایی ها برگزار شد، گفت : اجرای اولین همایش امام رضایی ها در سال گذشته در کرج به علت برخی مشکلات با گلایه های مردمی همراه بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس امسال کمیته های مختلف اجرایی با مشارکت تمام دستگاههای اجرایی و تشکل های مردم نهاد در کرج و استان البرز شکل گرفته تا این همایش معنوی با شکوه خاصی برگزار شود.

اشتری گفت: در تلاش هستیم تا امسال این همایش معنوی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شود تا مشکلات به حداقل برسد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: اکنون هماهنگی لازم با مجموعه های نظارتی، حفاظتی و امنیتی استان البرز انجام گرفته و قرار است این همایش روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور قشرهای مختلف مردم در کرج برگزار شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای حمل و نقل رایگان مردم و پذیرایی از حاضران در همایش بزرگ امام رضایی های البرز پیش بینی شده است.

اشتری اظهار کرد: با توجه به عشق و ارادت مردم البرز به خاندان عصمت و طهارت (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع) ، این همایش مردم محور است و ساکنان البرز نقش اساسی در برگزاری آن ایفا می کنند.

وی افزود: در حاشیه این همایش غرفه های فرهنگی ، هنری ، نقاشی کودکان و دیوار عکاسی پیش بینی شده است.

اشتری ادامه داد: قاریان بین المللی قرآن و تعدادی مداحان کشور در این همایش بزرگ به اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می پردازند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت : انعکاس ابعاد مختلف این رویداد بزرگ معنوی توسط رسانه های جمعی نقش موثری برای برگزاری با شکوه آن در سال های آتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی