Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:34:33 GMT

بیمارستان امام خمینی اهواز مشکل کمبود اکسیژن ندارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۳۱۶

بیمارستان امام خمینی اهواز مشکل کمبود اکسیژن ندارد

دکتر علیرضا قنبران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع خیز جدید کرونا و هجوم بی سابقه بیماران کرونایی، ظرف کمتر از یک هفته، تخت های بستری و آی سی یو بیماران کرونایی این بیمارستان پر شد و این موضوع باعث شد، در مدت زمان کوتاهی، مصرف اکسیژن در بیمارستان چند برابر شود.

وی ادامه داد: ادامه روند صعودی مراجعه بیماران کرونایی و اضافه شدن تخت های بستری و آی سی یو کرونا در بیمارستان امام خمینی اهواز بیش از گذشته مصرف اکسیژن را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان امام اهواز گفت: خوشبختانه با پیش بینی انجام شده و تلاش شبانه روزی کارکنان بیمارستان، اکسیژن مورد نیاز بیماران تامین شده است.

وی افزود: هفت دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت سه هزار و ۵۴۰ لیتر،  مخزن اکسیژن مایع ۲۰ تنی (مختص بخش های ویژه) و ۲۸۰ عدد کپسول اکسیژن به منظور پشتیبانی از سیستم اکسیژن ساز بیمارستان، اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی اهواز را تامین می کنند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دستگاه اکسیژن ساز خوزستان اهواز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دستگاه اکسیژن ساز خوزستان ویروس کرونا دستگاه اکسیژن ساز خوزستان اهواز بیمارستان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟