Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهرام جلال پور سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: ۹۰ درصد بیماران بستری در این بیمارستان به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه حضور در تجمع‌ها از جمله مراسم تشییع به کرونا دچار شده‌اند.

او همچنین افزود: یکی از عوامل مهمی که باعث شده بیماران کارشان به بستری بکشد دیر اقدام کردن برای درمان بوده است، به همین علت اگر فردی علائم بیماری را در خود دید به سرعت به پزشک مراجعه کند تا در مراحل اولیه درمان شود و کار به بستری نکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: میانگین بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان در ۴۰ روز گذشته، ۱۸۰ نفر بوده که بیش از ظرفیت بیمارستان است. با این وجود تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که همه بیماران خدمت لازم را دریافت کنند.

جلال پور عنوان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی ۱۰ تخت دارد، اما با توجه به نیاز ۷ تخت دیگر را در بخش‌های دیگر به امکانات مراقبت‌های ویژه تجهیز کرده‌ایم.

او گفت: با توجه به افزایش بستری‌ها در این بیمارستان، از مسئولان بیمارستان مهر وابسته به تامین اجتماعی نیز خواسته‌ایم که بیماران سرپایی را درمان کنند. همچنین مرکز موقت بستری بیماران کرونایی نیز با ۵۰ تخت در حسینیه اعظم برازجان راه‌اندازی شده است که در آن از ساعت ۸ تا ۲۰ به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

مرکز موقت بستری شدگان کرونایی در برازجان شبانه‌روزی می‌شود خنک‌کننده‌های بیمارستان برازجان زیاد شدند اما زورشان به گرمای هوا نمی‌رسد وقتی بیمارستان برازجان چند برابر ظرفیت بیمار کرونایی می‌پذیرد/ ۶ پزشک و ۱۲ نیروی پرستاری اضافه شدند

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: برای ایجاد این مرکز مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس مرکز بهداشت، و همچنین خیرین تلاش کردند و کسانی که آنجا فعالیت دارند، داوطلبانه کار می‌کنند.

جلال پور همچنین با تشکر از خیرانی که با خرید چند دستگاه خنک کننده برای حل مشکل بیمارستان شهید گنجی کمک کردند، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دشتستان انتظار داریم شاهد کمک‌های بیشتری برای تامین نیاز بیماران کرونایی باشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان شهید گنجی بیمارستان برازجان ویروس کرونا کووید 19 بیمارستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد