Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:53:38 GMT

مدیریت صحنه در بحران کرونا وظیفه نخست مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۵۷۶

مدیریت صحنه در بحران کرونا وظیفه نخست مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد بجنورد، اظهار کرد: کرونا باید مسئله نخست تمام مجموعه‌ها باشد و فرماندهی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به ابتلای روزانه ۴۰ هزار نفر به کرونا در کشور، گفت: این مسئله هزینه‌ها و دغدغه زیادی به همراه دارد؛ ضمن آنکه در بسیاری از اوقات دارو نیز یافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید ستاد کرونا این مشکلات و مسائل را رفع کند و همه مجموعه‌ها مکلف به در اختیار گذاشتن امکانات خود هستند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به ایفای نقش دانشگاه آزاد در مسائل اجتماعی، گفت: امروز مرکز واکسیناسیون در این دانشگاه راه اندازی شده است که کار مهمی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: باید از دانشجویانی که در رشته‌های پرستاری و پزشکی مشغول تحصیل هستند استفاده کرد زیرا اکنون در جنگ با کرونا قرار داریم.

وی مدیریت صحنه مبارزه با کرونا را دیگر وظیفه مسئولان دانست و افزود: برنامه ریزی برای بیمارستان‌ها، مراکز واکسیناسیون و رفع مشکلات این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: امروزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک امر به معروف تلقی می‌شود لذا ائمه جمعه موظفند این مسئله را به عنوان یک مسئله اعتقادی مطرح کنند.

امام جمعه بجنورد در انتها بیان کرد: ۱۰۰ نفر از نیروهای بسیج دانشجویی برای تزریق واکسن به کمک دانشگاه علوم‌پزشکی رفته اند که باید واکسیناسیون این افراد نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5287374

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد رضا نوری ویروس کرونا محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تاسوعا و عاشورا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد