Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز استاندار همدان در دیدار خود با حمید صیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان و عوامل اجرایی هیات کشتی، و مهدی حاجی‌لوییان کشتی‌گیر جوان و مدال آور همدانی اعزامی به مسابقات جهانی(روسیه)، از این کشتی‌گیر جوان تقدیر و تشکر کرد.

 استاندار همدان در این دیدار اظهار کرد: مهدی حاجی‌لوییان؛ کشتی‌گیر جوان همدانی که به همراه تیم ملی کشور در مسابقات جهانی کشتی (روسیه ) حضور یافت، توانست به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند که این اتفاق مایه خرسندی و خوشحالی برای همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه این دیدار به منظور تقدیر از جایگاه یکی از جوانان ارزشمند و آینده‌دار کشورمان صورت گرفته است گفت: دست‌یابی به این مقام در شرایط کنونی حاصل نگاه صحیح به جامعه ورزش و ورزش کشتی استان و عزم و اراده این ورزشکار است که باعث شده بعد از یک دهه جایگاه سکوی نایب قهرمانی را در دنیا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشینه ورزش کشتی استان بیانگر این واقعیت است که کشتی در استان همدان ریشه‌دار است اضافه کرد: ضرورت دارد طبق برنامه‌ریزی‌های دقیق استعدادهای بیشتر در رشته کشتی کشف و زمینه شکوفایی آن‌ها نیز فراهم شود تا نام کشتی همدان را در کشور و هم بر روی سکوهای قهرمانی دنیا طنین‌انداز ببینیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه همدان کشتی ورزش استاندار همدان ورزشکار کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

فینال وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی روسیه بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۳ جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی تیم ملی روسیه در رشته کشتی آزاد طی چند روز به انجام رشید تا ترکیب المپیکی روس‌ها در پاریس مشخص شود.

در وزن 97 کیلوگرم باوجودیکه اتحادیه جهانی طبق تصمیم کمیته بین المللی المپیک، به عبدالرشید سعدالله یف اجازه شرکت در مسابقات گزینشی اروپایی را نداد و پیش از آن نیز رومانی مانع از کشتی گرفتن تانک روسی در مسابقات قهرمانی اروپا شده بود، این کشتی‌گیر با شکست عیخان جبرئیلوف صاحب دوبنده تیم ملی روسیه شد.

چندی پیش، بعد از آنکه دقیقه نود به روس‌ها اعلام شد اجازه استفاده از سعدالله‌یف را ندارند آنها جبرئیلوف را به جای رشید به باکو فرستادند که توانست سهمیه المپیک بگیرد.

به نظر می رسد اگر همچنان محرومیت سعدالله یف از شرکت در مسابقات ادامه دار باشد، بازنده او در مسابقات انتخابی، راهی پاریس شود.

فینال وزن 65 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال 2023 جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد.

گاژی ماگمادوف که طی سال‌های اخیر تیم بانک شهر را در مسابقات لیگ برتر و باشگاه های جهان همراهی کرده، کشتی گیر 61 کیلوگرم است که نایب قهرمان سال 2023 جهان و قهرمان 2024 اروپاست و در سال المپیک شانس خود را در وزن المپیکی 65 کیلوگرم امتحان کرد.

عبدالله کوربانوف در 125 کیلو، ابراهیم کادی یف در 86 کیلو، انزار زاکوئف در 74 کیلو و احمد ادریس اف در 57 کیلو نیز قهرمان روسیه شدند.

پیش از این گاتسالوف سیداکوف در 74 کیلو و آرتور نایفونوف در 86 کیلو را از شرکت در این مسابقات معاف کرده بود. رشیدوف در 65 کیلوگرم نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد.

کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان