Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با بیان اینکه در استان تهران هیچ نگرانی بابت بستری و پذیرش بیماران مبتلا به کرونا نداریم، گفت: در بهارستان با کمک جمعیت هلال احمر یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تخته افتتاح و در اسلامشهر نیز یک مرکز مدیریت بحران را مجهز کردیم تا مشکلی بابت بستری بیماران کرونایی وجود نداشته باشد.

خبرگزاری میزان - «انوشیروان محسنی‌بندپی» امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های مختلف استان تهران در هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته متاسفانه حدود ٦٨٠ فوتی ناشی از کرونا داشتیم که سهم استان تهران ١٤٥ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران گفت: در استان تهران هیچ نگرانی بابت بستری و پذبرش بیماران مبتلا به کرونا نداریم. در ۲ شهرستان بهارستان و اسلامشهر که جمعیت بالایی دارند؛ در بهارستان با کمک جمعیت هلال احمر یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تخته افتتاح کردیم و در اسلامشهر نیز یک مرکز مدیریت بحران را مجهز کردیم تا مشکلی بابت بستری بیماران کرونایی وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: با سامانه ۶۰۷۰ که راه اندازی شد، دیگر هیچ بیماری بابت پیدا کردن مرکز درمانی احساس نگرانی نخواهد داشت.

محسنی بندپی با بیان اینکه درمانگاه‌های سرپایی دوبرابر شده اند، گفت: این درمانگاه‌ها اثربخشی بسیار بالایی داشته‌اند و شرایطی را فراهم کرده‌اند که بیمار به‌راحتی بتواند داروهای خود را در آن محل دریافت کرده و کار درمان خود را آغاز کند و دوران بستری و نقاهت خود را در منزل بگذراند. 

 

بیشتر بخوانید:  لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها از ابتدای شهریور/ بازگشت ساعت کار ادارات به حالت قبل

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: هفته دولت انوشیروان محسنی بندپی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفته دولت انوشیروان محسنی بندپی کرونا استان تهران بابت بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد