Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@15:51:37 GMT

دستگیری خرده فروش امین آباد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۶۰۷

فرمانده شهرستان ری از دستگیری موتورسواری که به خرده فروشی مواد مخدر می‌پرداخت خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲ کیلوگرم هروئین کشف شد. خبرگزاری میزان- دوستعلی جلیلیان فرمانده شهرستان ری بیان داشت: در پی دریافت‌های شکایت‌های مردمی در خصوص خرده فروشی یک موتورسوار در محدوده کلانتری امین آباد، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم با تهیه پک‌های بسته بندی شده و پرسه زنی در مناطق مختلف به ویژه در حاشیه محل‌های مسکونی به طور گسترده به توزیع مواد مخدر می‌پردازد.   بیشتر بخوانید: ایستگاه آخر مواد فروش محله خلیج فارس
فرمانده شهرستان ری ادامه داد: با افزایش گشت زنی‌های هدفمند، عصر روز گذشته متهم در پشت پمپ بنزین جاده نظامی مشاهده و در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی متوقف و در بررسی از کوله پشتی اش، ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین کشف شد.
این مقام انتظامی به انتقال متهم و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های آزمایشگاهی محموله کشف شده اشاره کرد و گفت: کشف جزئیات پرونده در راستای نحوه تهیه مواد مخدر توسط متهم و همدستان احتمالی وی ادامه دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند