Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار ابوالفضل طهماسبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های متعدد اجرا شده در قالب کنگره ملی  ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: اجلاسیه این کنگره که موعد دقیق آن نیز مشخص نشده فقط یک همایش با حضور چهره های ملی و استانی است، ولی پیش از آن اجلاسیه برنامه ها و فعالیتهای مهمی به مناسبت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت های اجتماعی قابل توجهی به مناسبت برگزاری کنگره شهدا استان از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های آبرسانی انجام شده است، افزود: توزیع غذا و بسته های معیشتی، کمک مومنانه و توزیع تبلت برای دانش‌آموزان نیز در همین راستا به نام شهدا انجام می‌شود.

طهماسبی گفت: بیش از ۳۰ فعالیت اجتماعی و فرهنگی به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در نظر گرفته شده است که تا زمان برگزاری کنگره ادامه دارد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برضرورت جریان سازی از طریق تولید محتوای رسانه ای پیرامون و شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به عنوان برجسته ترین رویداد در سال جاری در استان است و عموم مردم از طریق فعالیت رسانه ای مطلوب باید نسبت به این موضوع واقف باشند.

طهماسبی افزود: برگزاری جشنواره های داستان و شعر، تالیف و چاپ چندین عنوان کتاب، فعالیت گسترده در فضای مجازی برای معرفی شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازسازی مزار شهدا، فعال سازی گروه‌های جهادی، یادمان‌ها و المان‌ها از جمله برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اجرا در قالب کنگره ملی  ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

برچسب‌ها شهدا رسانه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا رسانه زنجان شهدا رسانه زنجان ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد