Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کره جنوبی در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی کشورمان هم گروه است و ۱۰ روز آینده باید در این رقابت با تیم‌های ملی عراق و لبنان دیدار کند.

پائولو بنتو در خصوص این بازی‌ها اظهار داشت: هدف ما این است که خوب بازی کنیم و با بهترین نمایش‌مان در مسابقات کنترل قدرتمندی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آماده شدیم و تمرکز داریم تا در بازی‌های پیش رو به برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی کره جنوبی اظهار داشت: ما بازیکنانی را انتخاب کردیم که تعادل خوبی به ترکیب ما بدهد مثلا ۲ هافبک مرکزی انتخاب کردیم و ۵ بازیکن که توانایی در بازی در مرکز خط تهاجمی و پست شماره «۱۰» دارند را به تیم فراخواندیم.

او در خصوص اینکه بازی با تیم‌های خاورمیانه سخت و دشوار است، گفت: آنالیز تیم‌های حریف آماده است و ما کاملاً می‌دانیم با چه تیم‌هایی به لحاظ کیفی روبه‌رو خواهیم شد. ما نقاط قوت و ضعف حریفان را آنالیز کرده‌ایم. نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که در بازی‌های این دوره که برابر تیم‌های ملی عراق و لبنان برگزار می‌شود، هر ۲ تیم مربی خود را تغییر داده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال، عراق تیم خوبی است که می‌تواند از تاکتیک‌های متنوع استفاده کند. مربی آنها «ادووکات» است که هم باتجربه است و هم فوق‌العاده. بازی با آنها به نظرم سخت و دشوار خواهد بود و به همین دلیل ما آماده شدیم تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

بنتو اظهار داشت: مسابقات انتخابی همیشه دشوار خواهد بود و مسیر سختی پیش روی تیم‌ها است. همانطور که گفتم لحظات سختی پیش روی ماست ولی این لحظات سخت شیرین است. ما به خودمان باور داریم و می‌دانیم که می‌توانیم به خوبی برای این مسابقات آماده شویم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)