Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:32:29 GMT

کاشان با ۳۳۹ مرگ کرونایی به شهریور رسید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۰۱۱

کاشان با ۳۳۹ مرگ کرونایی به شهریور رسید

ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: گسترش ویروس کرونا در منطقه کاشان با وجود تلاش مجموعه کادر درمان، متأسفانه به مرگ ۳۳۹ نفر از شهروندان ناشی از کووید ۱۹ در پنج ماه گذشته ختم شد.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین آمار و ارقام کرونایی مربوط به ماه مرداد است که ناشی از بی‌توجهی شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که متأسفانه ۱۲۵مرگ کرونایی در این ماه به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردادماه گذشته، حدود دو هزار نفر از شهروندان به کلینیک‌های حاد تنفسی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مراجعه کردند که ۱۰ هزار و  ۲۰۸ نفر از آن‌ها مبتلا به کرونا بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: اگر چه در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اداره‌ها، سازمان‌ها، هیئت‌های مذهبی، نیکوکاران، رسانه‌ها و مردم برای مقابله با کرونا کمک‌های شایانی کرده‌اند، اما کافی نیست و اگر عزم همگانی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت نگیرد شرایط وخیم‌تر می‌شود.

مروجی تأکید کرد: تمام تلاش حوزه سلامت منطقه کاشان، کاهش مبتلایان است و اگر دستگاه‌های مسئول نظارت بر رعایت پروتکل‌های شهرهای قرمز، به وظایف خود عمل نکنند پیگیری و مطالبه گری می‌کنیم.

وی، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان مدافع سلامت منطقه کاشان، محمد زارع، مجید فرهاد و محسن خادم، افزود: تشکر واقعی از زحمات مدافعان سلامت زمانی است که تلاش کنیم تعداد مبتلایان کاهش یابد، اما به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها، نگرانی‌های بسیاری وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: امروز بیش از پیش به همدلی نیاز است و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید در این راستا الگو باشند در حالی که  به نظر می‌رسد قشری از جامعه هیچ نگرانی  از عواقب ابتلا به کرونا ندارند.

به گزارش ایسنا، مراسم گرامیداشت روز پزشک، به علت محدودیت‌های کرونایی با حضور تعداد محدودی از پزشکان نمونه گروه‌های مختلف در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس كاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود