Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در متن پیام تبریک دکتر رشیدی نژاد آمده است:

به نام خداوند جان و خرد 
کزین برتر اندیشه برنگذرد

یکم شهریور ماه روز پاسداشت مقام پزشک را که مصادف با زادروز حکیم ابو علی سینا است به یکایک شما همکاران عزیز گرانقدر صمیمانه تبریک عرض می کنم.

به شما پزشکان پیشکسوت،به شما پزشکان جوان، به شما دستیاران و دانشجویان پزشکی که آینده سازان نظام سلامت هستید،سلام و درود می فرستم و ادای احترام دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به پاس همه تلاش ها و زحماتی که می کشید به خصوص از تلاش های ۱۸ ماه گذشته شما که با بحران کرونای منحوس رو به رو شده اید از شما سپاسگزاری ویژه دارم.

هیچ قلمی و هیچ زبانی از عهده توصیف این فداکاری ها وجانفشانی ها بر نمی آید و با هیچ پاداش دنیایی هم قابل جبران نیست؛شما عزیزان در این ایام برای سلامتی جامعه در کنار دیگر همکاران عرصه سلامت جان خود را در طبق اخلاص نهاده اید وبا پشتوانه علم و عمل خود مشغول خدمت به همنوعان شده اید.

جا دارداز تمامی اعضای خانواده گرامیتان که با صبر و بردباری و تحمل دوری شما در فعالیت حرفه ای و ایثارگرانه شما سهیم هستند هم تشکر و سپاسگزاری خودم را اعلام نمایم.

 آرزوی سلامتی،عزت و سعادتمندی همه شما را از پرودگار متعال خوا هانم.

                                     دکتر حمید رضا رشیدی نژاد 
                             رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام فاطمی آمده؛
 
 معلم، نماد بی بدیل سوختنی برای ساختن، فداکاری برای آموختن و مشعل فروزنده‌ای برای تبدیل "جهل و نادانی" به "دانایی و فرزانگی" است و از همین منظر است که باید معلمان را پرچمداران حقیقی "کرامت و نجابت" و "فروزندگی و فرزانگی" در جامعه قلمداد کرد. 

جامعه خدوم فرهنگیان استان دارالعباده و دارالعلم یزد، مشحون از معلمان فداکار و سختکوشی است که با تدین و آگاهی خویش و با تربیت و تعلیم فرزندان این سامان تاریخی، برای یزد عزیز آینده سازی کرده و در پیشرفت و تعالی تمامی مقاطع تاریخ درخشان این سرزمین، نقشی مهم و حیاتی داشته اند. 

تمامی افراد برجسته یزد، بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت قد کشیده و به آن مدیون هستند، لذا تعظیم جایگاه و مقام رفیع معلم و قدردانی از زحمات و تلاش دلسوزانه معلمان از سوی تمام اقشار و آحاد مردم عزیز استان به ویژه در هفته و روز معلم، حقی است که می‌باید به صورت ویژه در ادای آن کوشیده شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید آیت ا... مرتضی مطهری (ره) و نیز همه شهدای معلم، این ایام را به همه اساتید و معلمین متعهد و وظیفه شناس استان یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن