Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:45:54 GMT

سعید مهری به دنبال جدایی از استقلال

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۴۶۷

سعید مهری به دنبال جدایی از استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مهری هافبک دفاعی استقلال که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر بیستم از تراکتور راهی استقلال شد، درخواستی مبنی بر جدایی از این تیم را ارائه کرده بود.

درباره سعید مهر‌ی گفته می شد که ممکن است او با حسین پورحمیدی معاوضه شود و دوباره به تراکتور برگردد اما با توجه به جذب علیرضا رضایی دروازه بان پیکان توسط استقلالی ها بازگشت پورحمیدی به جمع آبی ها منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر فرهاد مجیدی نیز در جلسه با مدیران باشگاه با جدایی سعید مهری مخالفت کرده و خواهان ادامه حضور این بازیکن در جمع شاگردانش شده است.

با این تفاسیر سعید‌ مهری که یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد در جمع شاگردان مجیدی ماندنی است و در فصل جدید نیز پیراهن این تیم را برتن می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی سعید مهری استقلال سعید مهری فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در شرایطی هدایت تراکتور را در دست گرفت که این تیم عملا شانس قهرمانی و حتی نایب قهرمانی لیگ برتر را از دست داده بود و در چهار دیدار متوالی هم دو تساوی و دو شکست عجیب برابر ذوب‌آهن و نساجی مازندران داشت، اما تغییر کادر فنی و ورود این سرمربی تحول بزرگی به شرایط سرخ پوشان تبریزی داد.

این مربی که پیشنهاد هدایت تراکتور را پذیرفت و تصمیم به جدایی از کادر فنی تیم ملی گرفت، در شروع کارش کار سختی روی نیمکت سرخ پوشان تبریزی داشت، اما تا امروز که سه بازی از همکاری تی‌تی‌ها با مطهری گذشته، آنها فراتر از انتظار ظاهر شدند و توانستند دو پیروزی و یک تساوی برابر استقلال داشته باشند.

تراکتور دو هفته پس از شکست سنگین چهار گله در تبریز مقابل  ذوب‌آهن، با کادر فنی جدید و حضور مطهری توانست انتقام خود را از اصفهانی‌ها بگیرد و در جام حذفی به برد ارزشمندی برسد و در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد، اما پس از آن هم توانست کار بزرگی انجام بدهد و استقلال را متوقف کند تا شکل بالای جدول جذاب‌تر شود و دیروز هم طلسم ناکامی 6 ساله برابر فولاد خوزستان را شکستند.

شاگردان حمید مطهری پس از نمایش خوبی که مقابل ذوب‌آهن و استقلال داشتند، دیروز در شرایطی به مصاف فولاد رفتند که اهوازی‌ها حمایت خوبی از تیم‌شان به عمل آوردند، اما تراکتور توانست پس از 6 سال به ناکامی در این شهر پایان بدهد و برد ارزشمندی به دست بیاورد.

با وجود اینکه تراکتور دیگر امیدی به قهرمانی یا رتبه دومی در لیگ برتر ندارد، اما در سه دیدار اخیرش با مطهری حال و روز بهتری پیدا کرده و امیدوار است در چهار بازی باقی مانده لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی موفق کار کند.

دیگر خبرها

  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد