Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز آمار گزارش داد: نرخ تورم سالانه مرداد ماه برای خانوارهای کل کشور به ۴۵.۲ درصد رسیده که نسبت به ماه قبل، ۱ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین تورم سالانه برای خانوارهای شهری و روستایی به ترتیب ۴۴.۵ درصد و ۴۸.۷ درصد گزارش شده‌ که برای خانوارهای شهری ۰.۸ واحد درصد و برای خانوارهای روستایی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ واحد درصد افزایش داشته است. بر این اساس میانگین هزینه خانوارهای روستایی در یک سال گذشته بیش از خانوار روستایی افزایش یافته‌است.

تورم ماهانه مرداد ۱۴۰۰ نیز برابر با ۳.۲ درصد بوده که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل، ۰.۳ واحد درصد کاهش داشته‌است.

تورم ماهانه برای بالاترین دهک درآمدی برابر با ۳.۳ درصد بود. این در حالی است که پایین‌ترین دهک درآمدی با ۳.۶ درصد بالاترین تورم ماهانه را تجربه کرد.

تورم ماهانه برای خانوارهای شهری ۳.۲ درصد گزارش شده که نسبت به ماه قبل ۰.۴ واحد درصد کاهش داشته است. این نرخ برای خانوارهای روستایی نیز ۳.۲ درصد بوده که نسبت به ماه قبل تغییری نداشته‌است. همچنین تورم نقطه‌به‌نقطه مرداد به ۴۳.۲ درصد رسیده که در مقایسه با ماه قبل ۰.۴ واحد درصد کاهش یافته‌است. یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین ۴۳.۲ درصد بیشتر از مرداد ۱۳۹۹ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

تورم ماهانه برای گروه‌های عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» و «کالاهای غیرخوراکی و خدمات» به ترتیب ۴.۶ درصد و ۲.۴ درصد بوده‌است.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» مربوط به گروه «سبزیجات» (هویج فرنگی، کاهو و قارچ) با ۶.۴ درصد و در گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، مربوط به گروه «هتل و رستوران» (غذاهای سرو شده در رستوران) با ۳.۸ درصد بوده‌است./

پربیننده ترین قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول مرحله سوم فروش خودروی فیدلیتی از هشتم شهریور ماه فوری / ادامه رکوردشکنی قیمت پراید یک گام تا فاجعه تورمی؛ رییسی با بودجه ۱۴۰۰ چه می‌ کند؟ کدام رمز ارزها یک ساله ۵۰هزار درصد رشد کردند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تورم برای خانوارهای درصد بوده ۳ ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین برای نوسانات بعدی آماده شده است زیرا گاوها به دنبال قیمت ۷۰ هزار دلار هستند.
قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که  ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۵.۶۶  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۷۴ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۷۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۵۰ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد