Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:10:49 GMT

عامل فروش داروی تقلبی کرونا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۷۳۳

عامل فروش داروی تقلبی کرونا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی گزارش‌های مردمی و رصد ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان گنبدکاووس و حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ردپای فردی در این شهرستان که اقدام به فروش داروهای تقلبی کرونا می‌کرد، دیده شد.

در همین راستا اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز و در نهایت ماموران پلیس این فرد را در یکی از خیابان‌های شهرستان گنبدکاووس که قصد فروش داروی تقلبی کرونا به مبلغ ۱۵ میلیون تومان داشت، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از دستگیری این فرد، در بازرسی از منزل متهم ۱۹۳ قلم داروهای مرتبط با کرونا، اتاق عمل و داروهای غیرمجاز دیگر کشف شد.

گفتنی است، این فرد در مطب یکی از پزشکان در گنبدکاووس نیز فعالیت می‌کرده که پس از دستگیری و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

گفته می‌شود این فرد سابقه فعالیت در یکی از شرکت‌های داروسازی را نیز دارد.

براساس اطلاعات به‌دست آمده توسط خبرنگار خبرگزاری فارس، متهم متولد ۱۳۷۵ و مجرد است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس گرگان شناسایی داروهای تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟