Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:06:36 GMT

معرفی گزینه شهردار شیراز به روزهای پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۷۴۷

معرفی گزینه شهردار شیراز به روزهای پایانی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه خواست خدایی در جمع خبرنگاران از قرعه کشی نوبت واجدین شرایط، توسط منشیان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و گفت: در راستای اجرای شفافیت، این جلسات به صورت علنی با حضور اصحاب رسانه و به صورت پخش زنده برگزار شده است تا شهروندان نیز بتوانند از روند انتخاب شهردار مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در پایان ارائه برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی، پنج نفر برای ورود به مرحله بعد با رأی گیری اعضای شورا انتخاب می‌شوند تا در روزهای دوم و سوم، در دو جلسه علنی صبح و بعدازظهر پاسخگوی سوالات اعضای شورا باشند و درنهایت گزینه شهردار معرفی شود.

خواست خدایی با اشاره به قرار گرفتن اسامی جدید به لیست پیشنهادی ادامه داد: ابلاغیه جدید مبنی بر انتخابات شهردار تهران به سایر کلان شهرهایی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت که بر اساس تبصره یک ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات شهری اعلام شده است، که احراز صلاحیت شغلی برای شهرداران این کلانشهرها را منتفی دانسته و شهردار به عنوان رجل سیاسی تلقی می‌شود، که برهمین اساس ۱۱ نفر دیگر از سوی اعضا پیشنهاد شد که درهمان ابتدا سه نفر از آنها انصراف دادند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در نخستین روز این جلسات، سیاوش بدری و محسن اردکانی انصراف دادند و علی معایر نیز با وجود ارائه برنامه‌های خود از این رقابت کناره گرفت و ادامه این روند گزینشی را به ۱۹ نامزد پیشنهادی دیگر سپردند.

خواست خدایی ادامه داد: انتخابات شهردار شیراز گویا فراتر از مدیران شهری بوده به گونه‌ای که مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز یکی از کاندیدهای این کرسی مدیریتی شده که به صورت ویدئو کنفرانس در همان ساعات نخستین به ارائه برنامه‌ی خود پرداخت.

وی حضور سید احسان اصنافی و محمد فرخ زاده، دو عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز را نیز از دیگر ویژگی‌های جلسات انتخاب شهردار شهر راز برشمرد.

کد خبر 5287431

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز شورای شهر شیراز شیراز محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها مراسم عزاداری شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا شورای اسلامی شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار