Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:23:18 GMT

ویس کرمی: رزومه ساداتی‌نژاد بسیار معمولی است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۷۶۱

ویس کرمی: رزومه ساداتی‌نژاد بسیار معمولی است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس در مخالفت با وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعضی فضای مجلس را از روی خودشیرینی به سمتی بردند که امکان نقد وزیری که هنوز تعیین نشده، وجود نداشته باشد. رزومه سید جواد ساداتی نژاد بسیار معمولی است.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پزشک به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی محور اقتصاد و خودکفایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ درصد صادرات غیرنفتی کشور، ۲۰ درصد اشتغال، ۸۵ درصد غذای کشور و ۱۱ درصد تولید ناخالص ملی به حوزه کشاورزی تعلق دارد. علی رغم تحریم‌ها، رشد ۴ درصدی در کشاورزی داشتیم. در وزارت جهاد کشاورزی، حدود ۹۲ هزار نیروی انسانی کار می‌کنند. در این وزارت خانه ۸۵۹ وظیفه حاکمیتی و تصدی گری وجود دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: فردی که آدم شوخ طبعی بود، مرده بود. خوابش را دیدند. به او گفتند چه خبر؟ گفت هر چه شوخی کردیم، جدی گرفتند. اعمالم را نوشتند و دارند مرا می‌زنند. ما چه به شوخی و چه جدی به هر وزیری رأی دهیم، در روز قیامت جدی بررسی خواهد شد. این مدت از جنبه‌های مختلف فشار آوردند تا کسی خلاف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حرف نزند. بنده هم‌اکنون ۳۰ نفر را از خودم دلگیر کرده‌ام. نظارت پیشینی از پسینی بهتر است. بعضی همکاران ما نباید از روی خودشیرینی فضای مجلس را سنگین کنند تا کسی نتواند وزیر تعیین نشده را نقد کند.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی  گفت: حیطه‌های بسیار گسترده مانند شیلات، منابع طبیعی، جنگل‌ها، مراتع، آبخیزداری، صنایع تبدیلی، بازرگانی کشاورزی، صادرات و واردات کشاورزی، دامپزشکی، سازمان تحقیقات و... تنها بخش‌هایی از این وزارت خانه عریض و طویل است. کسی می‌تواند چنین وزارت خانه‌ای را اداره کند، که علم و تخصص داشته باشد؛ زوایای مخفی جهاد کشاورزی را بشناسد چرا که گردش مالی جهاد کشاورزی به نفت پهلو می‌زند. وزیر جهاد باید دارای برنامه واقع بینانه، علمی و قابل دستیابی باشد. به نظرم سید جواد ساداتی‌نژاد در هر سه مورد ایشان باید خودشان را به مجلس اثبات کنند.

ویس کرمی با بیان این ادعا که رزومه وزیر پیشنهادی جهاد کشاروزی بسیار معمولی است، گفت: همانند ایشان در هر استان صدها نفر وجود دارد. شک دارید ما از استان خودمان معرفی کنیم. ما در استان خودمان در سال ۹۰ چهار مهندس کشاورزی بیکار داشتیم. بالاخره همای سعادت روی دوش بعضی‌ها بیشتر می‌نشیند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کابینه سیزدهم جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام
همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد