Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع کرونای نوع دلتا، آمریکا را با بحران جدی در زمینه درمان بیماران کرونایی مواجه کرده است. خبرگزاری میزان – آمریکا به عنوان کرونازده‌ترین کشور جهان که تاکنون ۳۸.۵ میلیون مورد ابتلا و حدود ۶۵۰ هزار تلفات بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را ثبت کرده، در پی شیوع کرونای نوع «دلتا» با بحران بستری بیماران در میانه تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «یاهو و نیویورک تایمز»، ظرفیت بیمارستان‌های ایالت‌های مختلف آمریکا در پی رشد موارد ابتلا به کرونای نوع دلتا، تکمیل شده و آن‌ها به تبدیل سالن‌های اجتماعات، راهروها، پارکینگ‌ها و حتی کافه تریا‌ها به محل بستری بیماران ناچار شده‎اند.   انجام جراحی در بیمارستان‌های آمریکا در پی ازدحام بیماران کرونایی، به تعویق افتاده‎اند و بیماران برای درمان به ایالت‌ها و شهر‌های دیگر منتقل می‌شوند یا این که زودتر از موعد مقرر، ترخیص می‌شوند.   این در حالی است که بیمارستان‌های آمریکا با مشکل کمبود پرسنل نیزمواجه هستند.   در همین حال نرخ بستری بیماران کرونایی در «واشنگتن»، پایتخت آمریکا، رکورد زد. بیشتر بخوانید: سونامی ابتلا و بستری بیماران کرونایی در آمریکا افزایش مرگ و میر کرونایی و بیماران بستری در آمریکا همزمان با رشد شمار ایالت‌ها و شهر‌های مواجه با بحران تکمیل ظرفیت بیمارستان‎ها، فرمانداران برخی ایالت‌های جمهوریخواه در آمریکا مانند «فلوریدا»، «می سی سی پی» و «آلاباما» از اجباری کردن پوشیدن ماسک خودداری می‌کنند.   نگرانی مقام‌های بهداشتی آمریکا برای هفته‌های آینده در پی مشاهده نرخ رو به رشد ابتلا و بستری در بیمارستان تشدید شده است.   وضعیت بیمارستان‌های آمریکا نه تنها بدتر از زمستان گذشته است بلکه پیش بینی می‌شود در هفته‌های آینده با شرایط وخیم تری مواجه شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آمریکا جو بایدن کرونا بیمارستان های آمریکا بیماران کرونایی بستری بیماران بیمارستان ها ایالت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد

ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه‌ای در حمایت از آتش‌بس دائمی در غزه به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان و مجلس سنای ایالتی در هاوائی با تصویب قطعنامه‌ای از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند در غزه آتش‌بس برقرار کند. هاوائی نخستین ایالتی در آمریکا است که چنین قطعنامه‌ای به تصویب رسانده است.

پیش از این در ماه مارس مجلس سنای هاوائی با 24 رأی موافق و یک رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرده بود. مجلس نمایندگان با 48 رأی موافق و 3 رأی مخالف این قطعنامه را روز جمعه به تصویب رساند. با آنکه هاوائی نخستین ایالتی است که اقدام به تصویب چنین قطعنامه‌ای می‌کند اما «اتاق دسترسی عمومی» کنگره ایالتی هاوائی به هافینگتون‌پست گفت که از قدرت لازم برای اجرایی کردن این قانون برخوردار نیست و این قطعنامه به امضای فرماندار نیاز ندارد.

طبق نوشته یاهونیوز، قانونگذاران ایالتی خواستار آن شده‌اند که جو بایدن برای برقراری آتش‌بس فوری و دائمی در غزه تلاش کند. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار آن شده که دولت بایدن در جهت ترک خصومت‌ها و تسهیل ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تلاش کند.

دولت جو بایدن در 207 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد از اصلی‌ترین موانع برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده و تا کنون چند قطعنامه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش‌بس وتو کرده است. این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در غزه بیش از 34 هزار نفر به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزهبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمرسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد