Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، پنجشنبه بیست و هشتم مرداد ماه امسال فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را همراه داشت و این مساله تا آنجایی پیش رفت که معاون اول رئیس جمهور خواستار رسیدگی فوری به پرونده شد.

مرگ بیمار کرونایی در تاخیر لیلا امیری به بیمارستان / خانم دکتر ادعا کرد

در این فیلم جنجالی "لیلا امیری" دکتر بیمارستان آبیک با اشک و گریه ادعا کرد، یک ساعت و 30 دقیقه در اتوبان کرج - قزوین منتظر مجوز تردد است تا به بیمارستان برود و ماموران پلیس راهور مانع از خروج او از کرج و حضورش در بیمارستان آبیک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لیلا امیری ادعا کرد، یکی از بیماران کرونایی براثر این تاخیر فوت کرده است.

تنها ساعتی پس از انتشار این فیلم، عوامل پلیس راهور، فرمانداری آبیک ، معاون اول رئیس جمهور و کاربران فضای مجازی واکنش های زیادی به این فیلم و ماموران پلیس نشان دادند، تا اینکه فیلم جدیدی منتشر شد.

پشت پرده تاخیر لیلا امیری در آبیک

امروز یکم شهریور ماه فیلمی از دوربین رو لباسی مامور پلیس راهور منتشر شد که زوایای پنهان این اتفاق را مشخص کرد. ساعت 9:30 دقیقه صبح لیلا امیری به ایست بازرسی تیم پلیسی رسید و اجازه تردد به وی داده نشد!.

دقایقی بعد مدیر بیمارستان در صحنه حضور پیدا کرد. مدیر بیمارستان با عصبانیت ناشی از نگرانی  در خواست کرد تا مجوز تردد لیلا امیری با وجود بیماری کرونایی اش به بیمارستان آبیک صادر شود که با مخالفت مجدد ماموران پلیس مواجه شد.

چندی بعد در این فیلم نشان داده شد، ساعت 10:04 دقیقه سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محل حضور پیدا کرد واجازه تردد لیلا امیری پزشک بیمارستان را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، فیلم منتشر شده نشان می دهد لیلا امیری 34 دقیقه بیشتر در ایست بازرسی جاده کرج -قزوین منتظر نمانده است اما این در حالی است خانم دکتر  پیش تر ادعا کرده بود یک ساعت و سی دقیقه در جاده  ماموران پلیس مانع ترددش به بیمارستان شده اند و به او هم بی احترامی کرده اند درحالیکه در این فیلم رویه دیگری دیده می شود و مدیر بیمارستان است که با عصبانیت رفتار مناسبی ندارد! که البته در آن شرایط خاص قابل درک است چرا که هم پلیس و هم کادر درمان نگران شیوع بیماری کرونا و از سوی دیگر جان بیماران کرونایی هستند و باید بردباری به خرج داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فضای مجازی پرونده بیماران کرونایی پلیس پلیس اخبار حوادث پلیس راهنمایی و رانندگی فضای مجازی مرداد گسترده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی قیمت گوهر خیراندیش ماموران پلیس پلیس راهور منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال