Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:40:29 GMT

CRM ابری چیست و چه تفاوتی با CRM محلی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۹۵۵

CRM ابری چیست و چه تفاوتی با CRM محلی دارد؟

راهکارهای متنوع ارائه شده توسط نرم افزار های CRM، توانمندی های متفاوتی  را در دسترس کسب و کارهای با ابعاد مختلف قرار می دهند. یکی از محبوب ترین راهکار ها، نرم افزار CRM ابری است. این راهکار مزایای قابل توجهی را برای شرکت ها فراهم میکند تا با بهره گیری از آخرین ویژگی ها و فناوری ها، مزیت های رقابتی خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

CRM ابری چیست؟

یک نرم افزار CRM مبتنی بر فضای ابری که به اختصار CRM ابری نامیده می شود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریانی است که بر روی فضای ابری میزبانی می شود و از طریق هر دستگاهی در دسترس هستند و به تعداد زیادی از کاربران اجازه می دهد همزمان به اطلاعات مشخصی دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار CRM ابری میتواند امکاناتی نظیر دسترسی بی درنگ به اطلاعات مهم، امکان خودکار سازی فرایندهای حیاتی مثل تایید سرنخ ها، نهایی کردن قرارداد های فروش و ارائه خدمات مشتری با کیفیت تر را برای افزایش رضایت مشتریان میسر  کند.

تفاوت CRM ابری با CRM محلی یا نصبی

یک نرم افزار CRM ابری از جنبه های مختلفی با یک CRM نصبی تفاوت دارد. این تفاوت ها شامل موارد زیر می شود:

سیستم های CRM محلی رایج از نظر معماری بسیار پیچیده هستند و معمولا زمان زیادی را باید به نصب و راه اندازی آنها اختصاص داد. از سوی دیگر، یک CRM ابری به صورت فوری قابل پیکربندی است و به سازمان ها اجازه می دهد تا خیلی سریع به اکثر ویژگی های CRM دسترسی داشته باشند.
نرم افزارهای CRM ابری تمامی راهکارها را در فضای ابری میزبانی می کنند، این در حالی است که نرم افزارهای CRM رایج و نصبی فقط در مکان و دستگاه های مشخصی نصب و توسط دپارتمان IT شرکت مدیریت می شوند.
بروزرسانی ها، تعمیرات و نگهداریِ یک نرم افزار CRM برعهده ارائه دهنده سرویس است. اما نرم افزارهای CRM نصبی باید توسط دپارتمان IT هر شرکت مدیریت شوند و تمامی مسئولیت ها برعهده این دپارتمان است.
برخلاف CRM محلی، یک CRM ابری نحوه استفاده آسانی دارد و در چرخه فروش امکان دسترسی سریع و فوری به اطلاعات حیاتی را میسر می کند.
با سیستم های CRM نصبی، دسترسی به اطلاعات فقط در ساعات کاری و با استفاده از دستگاهی که نرم افزار بر روی آن نصب شده امکان پذیر است. اما در یک CRM ابری امکان دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکانی میسر است.
اکثر سیستم های CRM محلی، سیستم های مستقلی هستند که قابلیت های یکپارچه سازی بسیار ضعیفی دارند. اما سیستم های CRM ابری به راحتی ادغام می شوند و قابلیت یکپارچه سازی با محصولات مختلف را ارائه می دهند. بدین ترتیب سازمان ها می توانند وظایف مختلف را از طریق دپارتمان های متفاوت به انجام برسانند.

 

CRM ابری چه مزایایی دارد؟

1- نصب آسان

یکی از ترس ها و چالش های بزرگی که سازمان ها با آن روبرو هستند، فرایند نصبِ طولانی و پیچیده نرم افزارهای CRM محلی است. اما این چالش ها در خصوص راهکارهای ابری وجود ندارد. یک CRM ابری مدرن تقریبا بلافاصله قابل استفاده است. شما فقط به یک اتصال اینترنت پایدار نیاز دارید.

با استفاده از نرم افزار CRM ابری دانا، پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خودتان، امکان دسترسی به نرم افزار و استفاده از تمام قابلیت های آن را خواهید داشت. نیازی نیست سخت افزاری را پیکربندی کنید و یا مسئولیت نگهداری از سرور و نرم افزار را به عهده بگیرید، یک متخصص IT به صورت تمام وقت استخدام کنید و یا در خصوص فرایند پیچیده نصب، جابجایی اطلاعات و حتی ارتقای سیستم نگران باشید! همه چیز توسط داناپرداز انجام می شود.

2- دسترسی در هر زمان و مکان

برخلاف سیستم های CRM نصبی که فقط در شرکت و ساعات کاری قابل دسترس هستند، نرم افزارهای CRM ابری در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی در دسترس قرار دارد. بدین ترتیب کاربر می تواند از محل کار، خانه یا حتی مسافرت از طریق دسکتاپ، لپ تاپ، یک گوشی هوشمند یا تبلت به نرم افزار دسترسی پیدا کند.

تیم های مختلف می توانند در زمان نیاز، به اطلاعات حیاتی دسترسی داشته باشند و بدین ترتیب فرایندهای کسب و کار شما بهبود می یابد. از برقراری تماس اولیه تا اصلاح یک پروپوزال فروش گرفته تا پیدا کردن شماره تماس یکی از مشتریان بالقوه و ارسال ایمیل به مدیر یک بخش، در هر زمان و مکانی به صدها قابلیت مختلف دسترسی دارید.

3- هزینه مقرون به صرفه نرم افزار CRM ابری

بخش اعظمی از سرمایه گذاری هایی که بر روی سیستم های CRM محلی انجام می شود مربوط به هزینه های اولیه راه اندازی می باشد. اما با پیدایش راهکار های ابری این مشکل برطرف شده است و می توانید به پلن های اشتراکی به مراتب به صرفه تری دسترسی داشته باشید.

سیستم های CRM ابری با کمترین سرمایه اولیه و حتی رایگان در دسترس شما قرار می گیرند و بدین ترتیب سازمان های کوچک نیز امکان استفاده از مزایای حیاتی این سیستم ها را دارند. این شیوه سرمایه گذاری باعث می شود تا شرکت های کوچک به مرور زمان و همزمان با رشد، پلن های اشتراکی خود را ارتقا دهند.

4- امنیت بالای نرم افزار های cloud-based CRM

برخلاف برخی باور ها که راهکار های ابری امن نیستند، شرکت های ارائه دهنده CRM ابری توجه ویژه ای به موضوع امنیت دارند. شرکت داناپرداز با داشتن انواع گواهی های امنیتی مانند گواهینامه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) و با سیاست های پشتیبان گیری خودکار و پلن های کارآمد برای ریکاوری اطلاعات، امنیت را در بالاترین سطح تعریف کرده است. علاوه بر این، شما می توانید با بهره گیری از تایید هویت دو مرحله ای و رمزهای عبور پیچیده و قوی، امنیت اطلاعاتتان را تضمین کنید.

5- انعطاف پذیری

سازمان های مختلف نیازمندی های متفاوتی دارند. بهترین نرم افزار CRM به سازمان های کوچک و بزرگ اجازه می دهد با توجه به امکانات مورد نیازشان، بهترین پلن اشتراکی را انتخاب کنند و به مرور آن را ارتقا دهند. نرم افزارهای CRM ابری به طور پیوسته بروزرسانی می شوند تا به خوبی پاسخگوی نیاز شرکت های مختلف باشند.

علاوه بر این، قابلیت دسترسی همیشگی به سیستم، انعطاف پذیری بسیار خوبی را در اختیار مدیران و کارمندان قرار می دهد تا کارها را در زمان و مکان مناسب انجام دهند.

نرم افزار CRM دانا با شما رشد می کند

راهکار های ابری همان چیزی هستند که به سازمان ها اجازه می دهند تجربه مشتری عالی را ارائه دهند. CRM ابری دانا به متمرکز سازی پایگاه اطلاعاتی مشتریان شما و اتوماسیون فرایندهای اصلی کمک می کند. در این سیستم ها شما به صورت بی درنگ به اطلاعات حیاتی دسترسی و نسبت به تعاملات خود با مشتریان، یک دید کلی دارید.

با انتخاب یک سرویس CRM ابری توانمند مانند نرم افزار CRM دانا، می توانید به امکانات فراوانی برای رشد کسب و کارتان دسترسی داشته باشید و حتی با افزایش مقیاس کسب و کار، می توانید امکانات CRM خودتان را ارتقا دهید.
همین حالا اکانت CRM ابری رایگان بسازید و از تمام قابلیت های نرم افزار CRM دانا استفاده کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار CRM ابری اطلاعات راهکارها نرم افزار CRM ابری نرم افزارهای CRM دسترسی داشته سیستم های CRM CRM محلی بدین ترتیب CRM ابری یک CRM ابری سازمان ها راهکار ها سیستم ها شرکت ها CRM نصبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر صادقی معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی، از تجاری سازی سه محصول نوآورانه که با مشارکت پژوهشکده گوارش و کبد و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است، خبر داد.

وی افزود: نرم افزار کلین‌آپ به عنوان ابزار تشخیصی، یکی از محصولات نوآورانه پژوهشکده گوارش و کبد است که نمونه خارجی ندارد. این محصول با هدف غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان و بیماری‌های غیر واگیر قلبی و عروقی، کبد چرب و سلامت روان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، خطر ابتلاء به سرطان‌های روده بزرگ که قابل پیشگیری‌ترین نوع سرطان است، سرطان معده، سینه، دهانه رحم، ریه و پروستات توسط این نرم افزار قابل ارزیابی است.

نرم‌افزار کلین‌آپ با به‌کارگیری از ظرفیت هوش مصنوعی، ابتلاء به این بیماری‌ها را خطرسنجی می‌کند.

صادقی اظهار کرد: کیت تشخیص همزمان آنتی ژن هیلکوباکتر پیلوری و خون مخفی در مدفوع نیز تنها محصولی است که به طور همزمان غربالگری معده و روده بزرگ را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این کیت نمونه خارجی ندارد و کاربری آسان، صرفه‌جویی در زمان، امکان استفاده خانگی، پایین بودن قیمت و تفسیر آسان از مزایای آن است.

معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی تصریح کرد: افراد پس از استفاده از نرم افزار کلین‌آپ، در صورت دریافت هشدار و خطرسنجی ابتلاء به بیماری‌های معده و روده بزرگ، می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر از کیت کومبو استفاده کنند. این کیت در داروخانه‌ها موجود است.

صادقی در خصوص سومین محصول رونمایی شده، تصریح کرد: فورسپس بیوپسی و سایر تجهیزت مربوط به آندوسکوپی نیز با تکیه بر توان داخلی در پژوهشکده گوارش و کبد تولید شده که دارای استاندارد ISO است.

کد خبر 6091852

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید