Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی، سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت کاروان و ورزشکاران پارالمپیکی ایران اظهار داشت: ورزشکاران پارالمپیکی به تدریج وارد توکیو و بعد از گذراندن تست‌های کرونا وارد دهکده بازی‌ها می‌شوند. شرایط بسیار سختی برای این دوره از رقابت‌های پارالمپیک تعیین کرده اند؛ به طوری که ورزشکاران هر روز باید تست کرونا بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان در خصوص حضور ورزشکاران در مراسم افتتاحیه گفت: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا (سه شنبه) دوم شهریور ساعت ۸ شب به وقت توکیو و ۱۵:۳۰ به وقت تهران به طور رسمی افتتاح خواهند شد که کاروان ورزشی ایران با ۶۳ ورزشکار و با پرچمداری زهرا نعمتی (پاراتیر و کمان) و نورمحمد آرخی (پارادو و میدانی) در این مراسم رژه خواهند رفت.

رضایی با بیان این که مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک توکیو حتی مربیان، سرپرستان، رئیسان فدراسیون‌های ورزشی، همراهان و... حضور نخواهند داشت و از طریق تلویزیون در دهکده بازی‌ها مراسم را دنبال خواهند کرد.

سرپرست کاروان پارالمپیکی کشورمان در خصوص پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: این دوره از رقابت‌های پارالمپیک زمین تا آسمان نسبت به ۸ پارالمپیک قبل فرق می‌کند. شیوع بیماری کرونا یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های این پارالمپیک است، اما از نظر اقامت و تغذیه خیلی بهتر از پارالمپیک ریو است؛ چرا که برنامه ریزی بسیار دقیقی برای این دوره از رقابت‌های پارالمپیک شده است. شرایط بسیار سخت است؛ هم برای مسئولان برگزار‌ی و هم برای ورزشکاران و مربیان که تحت الشعاع رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قرنطینه هستند، اما قهرمانی و کسب مدال در این شرایط سخت هم قشنگ و زیبا است. امیدوارم ورزشکاران کشورمان با کسب مدال‌های خوش رنگ دست پر به کشور برگردند.

بیشتر بخوانید 

جای خالی سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو حس خواهد شد/ پرچمداری برای کاروان ایران افتخار بزرگی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم