Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:52:13 GMT

۲ هزار راننده ناوگان عمومی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۳۱۱۹

۲ هزار راننده ناوگان عمومی واکسینه شدند

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: دو هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی در این باره افزود: از این تعداد، هزار و ۷۵۰ راننده حمل و نقل درون شهری شامل تاکسی‌های گردشی و اورژانس، ون و درون خطی، ۱۰۰ نفر راننده اتوبوس و مینی‌بوس و مابقی رانندگان حمل و نقل باری سطح شهرستان بودند که به شبکه بهداشت و درمان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۹۰ درصد جمعیت هدف این صنف تاکنون دز نخست خود را دریافت کرده و مابقی نیز طی هفته جاری حداقل دز اول خود را دریافت خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اظهار داشت: رانندگان به دلیل تماس نزدیک با مسافران، یکی از گروه‌های پرخطر از نظر ابتلاء به ویروس کرونا شناخته شده‌اند و انجام واکسیناسیون برای آنها از مطالبات جدی شهرداری بوده است.

نورانی با اشاره به خدمات کارکنان بخش حمل و نقل مسافر و رانندگان اتوبوس در دوران کرونا بیان کرد: رانندگان و کارکنان بخش حمل و نقل همواره و پا به پای کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت کرونایی حاضر بوده‌اند و مسافران را به مناطق مختلف جا به جا کردند.

در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع حدود ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل‌باس و شش مینی‌بوس فعالیت دارد.

تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 516372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری مهاباد شهرداری واکسیناسیون کرونا حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی