Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز دوشنبه گفت: اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در رشته‌های مختلف نقاشی و دل‌نوشته‌ ادبی در مسابقه بزرگ "ما می‌توانیم" خوش ‌درخشیدند.

زعفر احدزاده افزود: طبق اعلام اسامی برگزیدگان نهایی اعضای کانون اردبیل شامل النا امید و عسل ابراهیم‌پور از مرکز شماره یک، طاها پاک‌روان از مرکز شماره دو، حسن محمدی جناقرد، زهرا شمس قوجه‌بیگلو و ساینا حمیدیان هر سه از مرکز شماره سه‌، کوثر عزیزی و مهدی لطف‌اللهی از مرکز شماره پنج در رشته‌ نقاشی برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارکرد: آیدا علایی، هانیه دهقان و اسرا رهنما آذرمغانلو از کانون شهرستان پارس‌آباد، هستی جهانبانی از کانون اصلاندوز، معصومه رستمی و محیا مهدی‌زاده از کانون گرمی و زهرا رعدی قوجه‌بیگلو از کانون انگوت نیز در میان برگزیدگان رشته نقاشی بودند.

او با اعلام اسامی برگزیدگان در رشته ادبی، ادامه داد: فاطمه کریمی از مرکز جعفرآباد، سارینا شفیقی از مرکز نمین و معصومه دادرسی از مرکز شماره دو پارس‌آباد نیز از اعضای ادبی کانون استان اردبیل بودند که در بخش دل‌نوشته حائز رتبه برتر شدند.

نه به کالای قاچاق، مضرات استفاده از کالای قاچاق، رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی موضوعات مسابقه بزرگ "ما می‌توانیم" بود که توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز و اردبیل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وزارت آموزش و پرورش و حوزه هنری استان البرز در رشته‌های نقاشی، خاطره‌نویسی و دل‌نوشته ویژه دانش‌آموزان ۱۰ تا ۱۷ سال در اسفندماه سال ۱۳۹۹ فراخوان شده بود.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کالای ایرانی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کالای ایرانی اردبیل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کالای ایرانی اردبیل کانون پرورش فکری کودکان مرکز شماره استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند